اقبالی: مجیدی تجربه کار با بازیکنان جوان را ندارد/ مدیریت غیر ورزشی در نتیجه نگرفتن تیم ملی امید نقش دارد

کارشناس فوتبال گفت: فرهاد مجیدی تجربه کار با بازیکنان جوان نداشته است و نداشتن سوابق مربیگری برایش مشکل ساز شده است.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی امید اظهار کرد: مسائل تیم ملی امید ریشه‌ای است که به علت بی توجهی‌ها و اهمال کاری‌ها وضعیت این تیم ملی به صورتی شده است که از تیم‌های درجه چندم آسیا شکست می‌خوریم. به نظرم جای تعجب نیست که از تیم ازبکستان ۴ گل می‌خوریم و این موضوع در آینده نیز تداوم دارد؛ بنابراین تیمی که ۴۰ سال به المپیک نرفته است شاید باز هم نتواند به این رقابت‌ها راه یابد.

اقبالی درباره عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی امید بیان کرد: مربی جوانی بالای  سر تیم ملی امید گذاشتیم که تجربه کار با بازیکنان جوان نداشته است و نداشتن سوابق مربیگری برایش مشکل ساز شده است. مجیدی باید دانش و اطلاعات تئوریک داشته باشد تا به یک مربی باتجربه تبدیل شود. فدراسیون فوتبال بازیکنان محبوب تیم‌های بزرگ را به عنوان مربی تیم‌های پایه می‌گذارد که آن‌ها نیز نتیجه نمی‌گیرند و به ضرر فوتبال کشورمان است. ما در آینده نیز با این وضعیت به نتیجه مطلوب دست نمی‌یابیم و به المپیک نمی‌رویم.


بیشتر بخوانید: ضعف تیم ملی فوتبال امید در قلب خط دفاع/ مجیدی به دنبال بازیکنان جدید


کارشناس فوتبال بیان کرد: علاوه بر این بازیکنان تیم ملی امید با وجود اینکه در لیگ برتر بازی می‌کنند، اما از لحاظ تاکنیکی و فیزیکی نقاط ضعفی دارند و از لحاظ روانشناختی بازیکنان باید ۳۰، ۴۰ بازی تدارکاتی خوبی داشته باشند تا با تجربه‌تر شوند و با انگیزه بالا بازی می‌کنند.

او درباره آینده تیم ملی امید را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: بعید می‌دانم که تیم ملی امید با مشکلاتی که دارد به المپیک راه یابد. مسئولان فوتبال ما به جای اینکه از پایه و بنیاد فوتبال کشورمان را درست کنند از میانه راه برنامه ریزی می‌کنند که این کارشان منجر به نتیجه نگرفتن تیم‌های فوتبال کشورمان شده است. مدیریت غیر ورزشی، جابه جایی‌های زیاد و حمایت نشدن از سوی حامیان مالی دست به دست هم داده تا تیم ملی امید کشورمان موفق نشود.


بیشتر بخوانید: نمازی به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تاشکند ملحق شد


انتهای پیام/

اظهارات اقبالی درباره وضعیت تیم ملی امید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار