مربی ماشین سازی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان را می‌خواهیم

باغ آبادی گفت: هفته قبل مقابل شهر خودرو بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم و حالا با آمادگی کامل برای بازی مقابل پیکان آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا باغ‌آبادی، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار کرد: ابتدا بابت حضور نداشتن رسول خطیبی در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم شما منتظر سرمربی تیم بودید، اما حق اوست که روز قبل از بازی در تمرین تیمش باشد. هفته قبل مقابل شهر خودرو بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم و حالا با آمادگی کامل برای بازی مقابل پیکان آماده هستیم.

او افزود: برای مسابقه با پیکان آماده هستیم و می‌خواهیم مانند ۳ بازی قبلی مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و شهر خودرو که همه آسیایی بودند، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.


بیشتر بخوانید: برنامه دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال


مربی تیم ماشین‌سازی ادامه داد: پیکان کادر فنی منسجمی دارد و در سال‌های گذشته هم در لیگ برتر حضور داشته است. آن‌ها ۲ شکست و سه تساوی کسب کرده‌اند که مستحق این نتایج نبودند. پیکان تیم خوبی است، اما ما هم ماشین‌سازی هستیم و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم و امیدوارم دست خالی به تبریز برنگردیم.

در پایان لازم به ذکر است، پیش از آغاز این نشست، مدیر رسانه‌ای تیم ماشین‌سازی با گلایه از زمان برگزاری نشست‌های خبری در تهران خاطرنشان کرد: حضور زودهنگام در تهران برای شرکت در نشست‌های خبری خیلی سخت است. با توجه به اینکه پرواز اکثر تیم‌ها به تهران ساعت چهار بعدازظهر است، از سازمان لیگ می‌خواهیم نشست‌های خبری تهران را بعدازظهر برگزار کند.


بیشتر بخوانید: غیبت خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان


انتهای پیام/

اظهارات مربی ماشین سازی درباره دیدار با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار