نامزد انتخابات ۲۰۲۰ هم خواستار استیضاح ترامپ شد

در پی افشای جزئیاتی درباره تماس تلفنی ترامپ و رئیس‌جمهور اوکراین، هولیان کاسترو از دموکرات‌ها خواست روند استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا را آغاز کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، هولیان کاسترو، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هم دیروز در یکی از ستاد‌های انتخاباتی اش خواستار استیضاح دونالد ترامپ شد.

وی در واکنش به انتشار اخباری درباره درخواست ترامپ از رئیس جمهور اوکراین برای انجام تحقیقاتی درباره جو بایدن، گفت: نمی‌توانید بنشینید و ببینید که رئیس جمهور کشور قانون را زیر پا می‌گذارد و همه هنجار‌های یک دموکراسی سالم را نقض می‌کند. زیرا این کار باعث ایجاد استانداردی وحشتناک برای نسل آینده این کشور می‌شود. ما هرگز نمی‌توانیم این شرایط را به حالت عادی آن بازگردانیم.

کاسترو در ادامه گفت: ترامپ باید استیضاح شود. من این نمایندگان دموکرات را دوست دارم، برادر من یکی از آنهاست؛ اما الان زمان آن رسیده که آن‌ها (دموکراتها) کاری کنند. زمان آن رسیده که آن‌ها کاری کنند.

دیروز (جمعه) انتشار جزئیاتی درباره تلاش ترامپ برای متقاعد کردن رئیس جمهور اوکراین در یک تماس تلفنی به منظور انجام تحقیقاتی درباره پسر جو بایدن، بسیاری از دموکرات‌ها را خشمگین کرد.

چندی پیش روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که ترامپ از «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین خواسته است به فرایند رسیدگی به فساد مالی ادعایی از سوی پسر جو بایدن، رقیب احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، سرعت ببخشد. روزنامه واشنگتن پست همچنین فاش کرد که ترامپ از ۲۵۰ میلیون دلار از بودجه نظامی استفاده کرده است که دولت اوکراین را برای انجام این تحقیقات تحت فشار قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار