بالاخره یک فرانسوی به رکورد مسی رسید

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی برابر سویا به رکورد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی کریستیانو رونالدو از تیم فوتبال رئال مادرید، کریم بنزما به مرد اول خط حمله کهکشانی‌ها تبدیل شده و نمایش‌های خوب این بازیکن فرانسوی در ترکیب رئال  همچنان ادامه دارد. بنزما در دیدار شب گذشته رئال مادرید برابر سویا موفق شد تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان زیدان این دیدار خارج از خانه را با پیروزی به پایان برسانند.

بنزما با این گل، تعداد گل‌های خود در سال ۲۰۱۹ را به عدد ۲۰ رساند. در ۵ لیگ معتبر اروپایی تنها ۴ بازیکن دیگر یعنی لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی، کیلیان امباپه و سرخیو آگوئرو موفق شدند این تعداد گل یا بیشتر از آن را برای تیم‌های خود به ثمر برسانند.


بیشتر بخوانید: تذکر جدی پزشک به لیونل مسی


مسی  نیز دیگر بازیکنی است که در سال جاری ۲۰ گل به ثمر رسانده، اما فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا فصل جدید را با مصدومیت آغاز کرد و تنها در دیدار هفته گذشته بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند فرصت بازی پیدا کرد.

سرخیو آگوئرو نیز مانند لیونل مسی و کریم بنزما در سال جاری ۲۰ گل وارد دروازه حریفان کرده و کیلیان امباپه در کنار رابرت لواندوفسکی مهاجمان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، با ۲۱ گل زده در سال ۲۰۱۹ بیشترین آمار گلزنی در ۵ لیگ معتبر اروپایی را به نام خود ثبت کرده اند.


بیشتر بخوانید: غایب بزرگ چلسی برای بازی با لیورپول


با شروع فصل جدید لیگ‌های اروپایی هیچ بازیکنی نتوانسته به اندازه سرخیو آگوئرو گلزنی کند. خط حمله منچسترسیتی در فصل جدید لیگ برتر شروعی طوفانی داشته و سیتیزن‌ها در ۶ بازی گذشته ۲۴ بار دروازه حریفان را باز کردند که در این میان سهم ستاره آرژانتینی ۸  گل بوده است.

کریم بنزما نیز با گل‌هایی که تا به اینجای کار به ثمر رسانده، در کنار جرارد مورنو مهاجم ویارئال، به برترین گلزن لالیگا تا پایان هفته پنجم تبدیل شده است. او در جریان پیروزی ۳ - صفر تیمش در چارچوب بازی‌های هفته اول لالیگا، نخستین گل فصل تیمش را برابر سلتاویگو به ثمر رساند و در هفته دوم برابر رئال وایادولید نیز گلزنی کرد. هفته سوم از نظر گلزنی برای مهاجم فرانسوی عایدی نداشت، اما بنزما مقابل لوانته دبل کرد و هفته پنجم نیز تک گل ۳ امتیازی تیمش را وارد دروازه سویا کرد تا تعداد گل‌های او در فصل جدید لالیگا به عدد ۵ برسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار