قنبرزاده: حتی یک ریال هم از تیم فوتبال بانوان ملوان نگرفتم

سرپرست فصل پیشین تیم فوتبال ملوان گفت: من حتی به اندازه یک ریال هم از تیم ملوان پولی دریافت نکردم و فقط به خاطر سرمربی تیم در این باشگاه ماندم.

مینا قنبرزاده سرپرست فصل پیشین تیم ملوان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باشگاه ملوان باز هم در فصل جدید در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داری می‌کند، اما رویکردش نسبت به سال گذشته متفاوت است، این باشگاه تصمیم گرفته که در لیگ پیش رو بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کند به اضافه اینکه من و مریم ایراندوست سرمربی فصل پیشین ملوان و یک تعدادی از بازیکنان دیگر در این تیم نخواهیم بود.

او تصریح کرد: همه تیم از وضعیت بد اقتصادی ملوان خسته شده بودند و دیگر نمی‌توانستیم جواب بدهی بازیکنان را بدهیم، من خودم یک ریال هم در تمام فصل از این باشگاه دریافت نکردم. تمام بازیکنان شرایط تیم را به خاطر ایراندوست تحمل می‌کردند و چیزی نمی‌گفتند.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


مسائل مالی برایم مهم نیست

قنبرزاده افزود: برای من به تنهایی مسائل مالی مهم نبود و انرژی ایراندوست همه ما را در تیم کنار هم قرار داد، اما وقتی ایراندوست تصمیم به ترک تیم گرفت من هم رفتم، اما اگر باز هم به ملوان بازگردد من هم به این تیم برخواهم گشت.

سرپرست فصل پیشین ملوان افزود: فکر نمی‌کنم برای باشگاه ملوان دیگر کسب مقام در لیگ اهمیتی داشته باشد و آن‌ها فقط می‌خواهند با بازیکنان بومی در لیگ حضور داشته باشند، به نظر نمی‌آید ملوان به دنبال کسب عنوان در مسابقات امسال باشد.

مشکلات مالی سد راه فوتبال بانوان است

قنبرزاده تصریح کرد: مشکل اصلی تیم‌ها مسائل مالی است اگر این موضوع برطرف شود تیم‌ها خیلی پر قدرت‌تر از الانشان به میدان مسابقه می‌آیند. لیگ بانوان طوری شده که فقط یکی ۲ تا تیمی که مشکل مالی ندارند مقام می‌آورند. به نظر شما بازیکنی که پول ندارد هزینه شخصی خودش را بدهد چه طور می‌تواند تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. یکسری دختران فوتبالیست ما حتی پول دکتر هم ندارند که پرداخت کنند. پس چه طور از این بازیکن می‌توان انتطار داشت که فکر راحتی در زمین بازی داشته باشد.

سکو‌های ملوان هیچ وقت خالی از تماشاگر نبود

او افزود: سکو‌های تیم ملوان هیچ وقت خالی از تماشاگر نبود و طرفداران برای ما سنگ تمام گذاشتند، حتی در زمین شیلات که سکو نداشتیم باز هم می‌آمدند و بازی را تماشا می‌کردند. فقط امیدوارم وضعیت فوتبال بانوان روز به روز بهتر شود.


بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.