رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

مصمم به کناره گیری از لیگ هستیم/ چرا استقلال و پرسپولیس شبانه محروم نشدند؟! / بخش‌های خصوصی شهر، توانایی اداره نفت مسجد سلیمان را ندارند

بهادری گفت: با شرایط موجود برابر شهر خودرو بازی نمی‌کنیم و تبعات کناره گیری نفت مسجد سلیمان از لیگ برتر بر علیه کسانی است که حکم محرومیت هواداران ما را صادر کرده اند.

عطاالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن انتقاد از محرومیت ۳ جلسه‌ای هواداران این تیم اعلام کرد: موضع این تیم در صورت عوض نشدن رای کمیته انضباطی، عدم شرکت در بازی فردا برابر شهر خودرو خراسان است.

تا این لحظه مصمم به کناره گیری از لیگ هستیم/چرا استقلال و پرسپولیس شبانه محروم نشدند؟

حسن زاده دلیل محرومیت ما را توضیح دهد تا مردم قضاوت کنند

وی با انتقاد از تصمیم کمیته انضباطی در صدور حکم محرومیت ۳ جلسه‌ای هواداران نفت مسجد سلیمان اظهار داشت:  علت محرومیت هوادارانمان را نمی‌دانم. در بازی نفت مسد سلیمان با استقلال نه کسی کشته شد و نه هوادارای به زمین آمد. حتی مانند بازی استقلال و پرسپولیس کسی سنگ پرتاب نکرد. بعد از پایان بازی یکی از هواداران استقلال قصد داشت برای عکس گرفتن با بازیکنان این تیم، به رختکن برود، اما تدارکات استقلال از ورود او به رختکن جلوگیری کردند که همین باعث بروز درگیری بین خود استقلالی‌ها شد و هیچ ربطی به هواداران ما نداشت، بنابراین به چه دلیل هواداران ما باید محروم شوند؟ بازی استقلال و پرسپولیس را تمام ایران دیدند و با وجود درگیری‌هایی که پیش آمد کمیته انضباطی آن‌ها را شبانه محروم و محکوم نکرد، اما بلافاصله پس از پایان بازی ما با استقلال خبر محرومیت هواداران نفت مسجد سلیمان از حضور در ۳ بازی خانگی همه جا منتشر شد. مسجد سلیمان شهر اولین‌ها است و مردم این شهر با نفت مسجد سلیمان زندگی می‌کنند. حکم کمیته انضباطی به حق نیست و باید در آن تجدید نظر شود. حسن زاده بیاید و دلیل محرومیت هواداران نفت مسجد سلیمان را توضیح دهد تا مردم راجع به آن قضاوت کنند.


بیشتر بخوانید: زردپوشان شارژ مالی می‌شوند


استقلال و پرسپولیس باید تا آخر سال محروم شوند

اگر قرار به محرومیت ۳ جلسه‌ای هواداران نفت مسجد سلیمان باشد، پس با این حساب استقلال و پرسپولیس باید تا آخر سال محروم شوند، زیرا تمام بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند. در بازی ما با سپاهان، هواداران این تیم شعار‌های توهین آمیز زیادی علیه بازیکنان و کادرفنی ما دادند، اما چه تنبیهی برای آن‌ها در نظر گرفته شد؟ آیا سپاهان هم مانند ما محروم شد؟ از تاج و حسن زاده می‌خواهم در حکم محرومیت هواداران ما تجدید نظر کنند تا هواداران پرشمار نفت مسجد سلیمان که دلخوشی شان این تیم است بتوانند بازی‌های تیمشان را از نزدیک ببینند.

مصمم به کناره گیری از لیگ هستیم

به معاون حقوقی باشگاه اعلام کرده اند که از حضور هوادارانمان در ورزشگاه محروم هستیم، اما اگر قرار باشد هواداران ما به دلیل گناهی که نکردند محروم شوند، مجبوریم از حضور در بازی فردا برابر شهر خودرو خودداری کنیم.  تا این لحظه مصمم هستیم که در بازی‌ها شرکت نکنیم. به مردم هم اعلام می‌کنیم که نمی‌توانیم با این وضع تیمداری کنیم، زیرا می‌خواهند سر ما را ببرند. تبعات این تصمیم هم بر علیه کسانی است که حکم محرومیت هواداران نفت مسجد سلیمان را صادر کرده اند.

بازی نفت مسجد سلیمان با استقلال پخش مستقیم  داشت و کسی بی اخلاقی یا بی نظمی از هواداران و بازیکنان ما ندید 

بازی نفت مسجد سلیمان و استقلال پخش مستقیم داشت و هیچ کس هیچ بی اخلاقی یا بی نظمی از سوی هواداران یا بازیکنان ما ندیدید، اما در شهرآورد پایتخت بین تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس و استقلال درگیری لفظی و فیزیکی به وجود آمد. کادرفنی هر ۲ تیم داخل زمین آمدند و هواداران هم به بازیکنان سنگ پرتاب کردند، آن هم نه یکی ۲ تا.


بیشتر بخوانید: حمایت بازیکنان پرسپولیس از هافبک استقلال/ درآمد بلیت فروشی از شهرآورد ۹۰ مشخص شد


نباید اشتباه یک عده را به پای یک تیم بنویسند

به ما گفته اند هواداران شما فحاشی کرده اند. مگر ما می‌توانیم تک تک نفراتی که در ورزشگاه هستند را کنترل کنیم؟ همه برای تخلیه هیجان خود به ورزشگاه می‌روند و در این میان ممکن است هر کسی در خور شخصیت و فرهنگ خود حرفی بزند. در ورزشگاه آزادی هم چنین مشکلی وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر آن شود. به ما گفتند در ورزشگاه محل میزبانی تیمتان دوربین نصب کنید و ما این کار را انجام دادیم. حالا اگر کسی مرتکب جرمی شد می‌توانند او را تنبیه کنند و نباید اشتباه عده‌ای را به پای یک تیم بنویسند و تمام هواداران آن را محروم کنند.

بخش های خصوصی شهر توانایی اداره نفت مسجد سلیمان را ندارند

بهادری در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر عدم حمایت وزارت نفت از ۳ باشگاه جنوبی حاضر در لیگ برتر مطرح می‌شود، گفت: نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی به دنبال پیگیری این موضوع است و انشالله اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. نباید فراموش کرد که به جز یکی، ۲ باشگاه، بقیه تیم‌های لیگ برتری به دولت و وزارت خانه‌ها وابسته اند. تیم‌های اصفهانی به وزارت صمت وابسته اند و استقلال و پرسپولیس را هم وزارت ورزش پوشش می‌دهد. به اعتقاد من برخی مسائل درباره وضع مالکیتی باشگاه‌ها به خوبی کارشناسی نشده و همین موضوع در حال حاضر مشکلاتی را به وجود آورده است. اگر وزارت نفت از نفت مسجد سلیمان حمایت نکند، بخش‌های خصوصی این شهر توانایی در اختیار گرفتن این باشگاه را ندارند. اگر بخواهیم تیمی را روانه مسابقات کنیم که فقط بتواند در لیگ برتر بماند و به دسته پایین‌تر سقوط نکند باید ۱۵ میلیارد تومان خرج کنیم. برای سهمیه آسیا و قهرمانی هم باید ۴۰ تا ۵۰ میلیارد و شاید نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم. وزارت نفت و وزارت ورزش تاکنون از ما حمایت کردند و با ما تعامل خوبی داشتند و من مطمئنم در ادامه  تصمیمات خوبی اتخاذ می‌شود.


بیشتر بخوانید: صدرنشین به شهر اولین‌ها رسید/ بازگشت دنیزلی به خانه اول در بازی با جوان‌های خودروساز


گزارشگر بازی باید بداند که در هنگام گزارش کردن  بی طرف است و نباید تعصب نشان دهد

او درباره نتایج تیم نفت مسجد سلیمان در ۴ هفته ابتدایی لیگ گفت: تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. تارتار مربی بزرگی است و سابقه او در لیگ، نشان دهنده توانایی‌های او است. با تاخیری که در آغاز فصل جدید لیگ برتر ایجاد شد، فرصت خوبی داشتیم از تجربیات فصل گذشته استفاده کنیم و سرمربی تیم نیز توانست برنامه‌های خود در زمینه برگزاری بازی‌های تدارکاتی، بدنسازی و جذب بازیکنان را به خوبی عملی کند. به بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که در اختیار داریم خیلی امیدواریم. می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. ما برابر تیم‌های بزرگی مانند استقلال وسپاهان هیچ وقت دست و پا بسته نبودیم، اما متاسفانه قلعه نویی پس از بازی صحبت‌هایی کرد که از مربی بزرگی مانند او بعید بود. دفاع یک تاکتیک است و تیم ما مقابل سپاهان صرفا دفاع نکرد، بلکه بازیکنان ما آن‌ها را از جلو پرس کردند. نفت برابر سپاهان کاملا جوانمردانه بازی کرد، اما هنگامی که مکانی روی زمین افتاده بود، گزارشگر بازی درباره وقت کشی او حرف زد. جدا از این که بعد از بازی معلوم شد دروازه بان ما وقت کشی نکرده و ۱۲ بخیه روی لبش خورد، گزارشگر بازی باید بداند که در هنگام گزارش بازی بی طرف است و نباید از تیم خاصی طرفداری کند، حتی اگر تیم شهرش بازی داشته باشد و طرفدار آن باشد. ورزش میدان جوانمردی و در راستای تزکیه روح است، بنابراین چنین مسائلی زیبنده جامعه ورزشی کشور نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
3بر صفر به نفع پدیده مثل همیشه پیش بسوی قهرمانی اسیا
آخرین اخبار