نشست دشمن شناسی در رشت

نشست دشمن شناسی عصر امروز در کانون بسیج شهر رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این نشست که جمعی از بسیجیان و مربیان بسیج رشت حضور داشتند،

حجت الاسلام کریمیان استادیار شبکه تربیتی صالحین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت نسل جوان و انقلابی در جامعه گفت: دشمن اکنون از هر روزنه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی و دور کردن جوانان از ارزش‌های انقلاب استفاده می‌کند.

وی موضوع دشمن شناسی و شناخت ترفند‌های دشمنان را بسیار مهم دانست و افزود: این موضوع همواره در بیانات رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

حجت الاسلام کریمیان گفت: دشمنان هربار با برجسته کردن برخی موضوعات اجتماعی در کشور به دنبال ایجاد موج برای رسیدن به اهداف خودشان هستند که جامعه باید نسبت به ان بسیار آگاه باشد.

همچنین محسن نیازمند مسئول سیاسی سپاه قدس گیلان با برشمردن ترفند‌ها و جنگ نرم دشمن گفت: دشمنان نظام هم اکنون از اخرین فناوری‌های روز دنیا برای ضربه زدن به اهداف نظام بهره می‌گیرند تا اراده جوانان جامعه را هدف قرار دهند.

وی افزود: ضروری است جوانان انقلابی با ارتقای آگاهی خود در زمینه‌های مختلف راهکار‌های مقابله با توطِِئه‌های دشمنان را فراهم اورند.

مسئول سیاسی سپاه قدس گیلان بااشاره به برخی فعالیت‌ها و رویکرد‌های جوانان انقلابی استان و کشور برابر فتنه‌های دشمنان گفت:این هوشیاری جوانان ما، دشمن را ناکام کرده است.

در این نشست همچنین جلسه پرسش وپاسخ برای پاسخگویی به برخی سوالات شرکت کنندگام برگزار شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری نشست دشمن شناسی در رشت

برچسب ها: بسیج ، دشمن شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.