مهناز افشار کودک گمشده را به آغوش مادرش برگردانده که اینطور منت می‌گذارد؟

حرف‌های اخیر خانم بازیگر سوالی را در اذهان ایجاد می‌کند که این سلبریتی چه کاری برای مردم کرده است تا منت فعالیتش در فضای مجازی را بر سر مردم بگذارد.

مهناز افشار کودک گمشده را به آغوش مادرش برگردانده که اینطور منت می‌گذارد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عاقبت یکی از سلبریتی‌های جنجالی عطای حضور در شبکه اجتماعی توییتر را به لقایش بخشید. به نظر می‌رسد، علت ترک عادت مجازی «مهناز افشار» اشتباه اخیر وی در انتشار توئیت کنایه آمیز به هنرمند دیگر یعنی «پگاه آهنگرانی» بود.


بیشتربخوانید: رمزگشایی از ژست معترضانه و فداکارانه مهناز افشار/خانم بازیگر دقیقا بابت چه چیزی طلبکار است؟


چندی پیش فیلمی ازپگاه آهنگرانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از اینکه سلبریتی‌ها در هر حوزه‌ای آنهم به سبب شهرت ورود می‌کنند و نظر می‌دهند انتقاد کرده بود. همین موضوع سبب واکنش کنایه آمیز مهناز افشار شد که وی به سبب اینکه موضوع ممنوع الخروجی خود را حل و فصل کند این سخنان را علیه سلبریتی‌ها گفته است. اما بعد از مدتی «منیژه حکمت» کارگردان سینما و مادر پگاه اهنگرانی توئیتی از قول وی در پاسخ به افشار منتشر کرد و گفت این فیلم برای دو سال پیش بوده است و اصلا ربطی به مسئله‌ای که مهناز افشار به آن اشاره می‌کند، ندارد.

انتقاد از حضور سلبریتی‌ها در هر حوزه‌ای و اظهار نظر‌های غیرکارشناسی آن‌ها تنها مختص به همین موضوع نیست. چندی پیش بود که «رضا کیانیان» در بخشی از یک مصاحبه تفصیلی با روزنامه همشهری در اشاره به بیان دغدغه‌های محیط زیستی خود در فضای مجازی و اینکه چرا رویکرد دیگری در فضای مجازی ندارد، گفته است: «لزومی نمی‌بینم که در مورد همه مسائل موضع‌گیری کنم.»


داغ‌ترین اخبار اجتماعی و حوادث امروز:

داعش کدام بازیگر مختارنامه را به شهادت رساند + تصاویر

روایت شاهد عینی از لحظه سقوط کودک ۸ ساله سنگ‌نورد/ ۴ متهم در پشت پرده حادثه‌ای هولناک

زوایایی پنهان از پرونده نخستین قاتل سریالی زن در ایران/ راننده رنوی جهنمی که مقصد مسافرانش ایستگاه مرگ بود!

تصویری که قاتل کارمند سلاخی شده در فروشگاه را لو داد!

بازداشت دختر ۱۷ ساله و پسر افغانستانی در خانه نیمه‌ساز / عاقبت شوم یک دوستی تلگرامی!

دسیسه شیطانی پدرخوانده برای دختر ۱۱ ساله

دلیل عجیب یک زن ۶۰ ساله برای پنهان کردن جسد مادرش + عکس

زخم خنجر رفیق/ عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند

بازی سیاه عروس خانم در سناریوی ازدواج اجباری

نشانه‌هایی که دست قاتل را برای پلیس رو کرد/ پای یک زن در میان است!

حادثه‌ای که به خیر گذشت + تصاویر

جنایت فامیلی به خاطر ۴۳ هزار تومان!


«حمید گودرزی»، بازیگر سینما و تلویزیون هم از جمله افرادی بود که روی آنتن سیما از ورود سلبریتی‌ها به هر حوزه‌ای انتقاد کرد و با گلایه از سلبریتی‌هایی که ژست همدردی با مردم می‌گیرند، خاطرنشان کرد: «واقعاً این شرایط سلبریتی‌ها را نمی‌توان تحمل کرد که درباره هرچیز و هرکسی اظهارنظر می‌کنند. ورود به هر حوزه‌ای به واقع تخصص لازم می‌خواهد که این دوستان ندارند. درباره مشکلاتی که همه جامعه درگیر آن هستند همدردی می‌کنند، اما واقعیت امر همدردی نیست برای جذب فالوور این پست‌ها و اقدامات فضای مجازی انجام می‌شود. فکر می‌کنند اگر بحث گوشت، دلار و دغدغه‌های دیگر امروز جامعه را مطرح کنند محبوب‌تر می‌شوند، در حالیکه دغدغه خیلی از دوستان، مردم نیست.»

بعد از این موارد بود که مهناز افشار در یک توئیتی قابل تامل که حاکی از منت گذاری بر سر مردم بود مطرح کرد که دیگر نمی‌خواهد صدای دیگران باشد. سئوال اساسی اینجاست که چه کسی از این سلبریتی خواسته که صدای درد جامعه باشد؛ و سئوال مهمتر اینکه آیا ورود وی به حوزه‌های مختلف باعث ایجاد چه نتیجه‌ای شده است؟ آیا باعث حل مشکلات شده یا بیشتر مشکلات را تشدید و به سر حد بحران برده است؟

واقعیت این است که برای اینکه برای خود مسئولیت اجتماعی تعریف کنیم نیازی به جنجال سازی و حاشیه سازی نیست. بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور راه حل می‌خواهند و در گفتگو و بدون ایجاد تنش این مسائل قابل حل هستند، اما بعضا دیده می‌شود که ورود جهت دار برخی خصوصا افراد مشهور به این موارد بیشتر باعث ایجاد تنش شده تا حل و فصل آن.

بوده اند افرادی که در حوزه‌های مختلف از شهرت خود استفاده کرده اند تا مشکلات را مرتفع کنند و موارد اغلب مثبت بوده است.تلاش برای  پیدا کردن زهرا کودکی که گمشده و مادر و پدر وی در انتظار بی امان برای پیدا شده فرزندان و گرفتن یک نشانه و خطی از وی بی تاب هستند، یکی از همین موارد است.

امروز دیده می‌شود که بسیاری از سلبریتی‌ها برای کمک به همین والدین دست به کار می‌شوند و از پرمخاطب بودن صفحه خود استفاده می‌کنند. اما اینکه در اظهاراتی غیرکارشناسی بدون توجه به تبعات و واقعیت جامعه وارد گود شویم و فقط خواسته خود را فریاد بزنیم اسمش را نمی‌توان صدای دیگران گذاشت. قواعد حضور سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی اگر با مهربانی و کمک کردن به آحاد جامعه چیده شود قطعا به منت گذاری برای مردم نمی‌کشد و نتیجه بهتری در حل مشکلات مردم دارد.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

سلبریتی که سر مردم منت گذاشت و رفت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
دمتون گرم هموطنای عزیزم ،چه خوب به دل میشینه حرفایی که از دل زده میشه ،همینجور ادامه میدیم تا امثال مهناز نتونن دست از پا دراز تر کنن ،برن یه فکری به حال خودشون کنن اونور آب
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۳:۰۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
این مهناز دیگه نخودکدوم آشی هس،من نمیدونم این مردم چرا به بعضیاحساسیت نشان میدهن،مگه مهنازکیه که بخاطرش بحث میکنین،این اگه خیلی زرنگ باشه اول خودشواصلاح میکنه..
Iran (Islamic Republic of)
مشتاق
۲۳:۵۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
همین که مردم سلبریتی ها را از منظر و توجه خود را خارج کنند
می فهمند توهم مهم بودن را کنار بگذارند و عاقلانه و مثل یک فرد عادی زندگی کنند
Germany
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
درد وبلای مردم عزیزم ایران بخور تو سرت مهناز افشار که میخای صدای مردم باشی حتی خاک پای مردم هم نیستی پس ساکت شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
کاری برای مردم انجام نداده فقط برای بازی در فیلمها دستمزدهای نجومی گرفته برا همین جیباشون پر شده سرمست رفاه وثروت شده اند لجن پراکنی می کنند از بی دردی وشکم سیری پاچه ی این وآن را می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۲۲:۳۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
از مهناز افشار بدتر اون رامبد جوان هست هرگز نباید برگرده تلوزیون بمونه همون کانادا فریاد بکشه کاناداااااااااااااااااااا دوست داریم خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
یادمون نرفته رامبد تو تلویزیون چطور به سیستانی ها توهین کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
شما سلبریتی های مرفه بی درد، هیچوقت از مردم نبودید که بخواهید مشکلات مردم رو حتی درک کنید چه برسد به حل و فصل آن.سلبریتی هایی که واقعا میشه گفت همشون فقط یه چیزی رو نسبت به سایر مردم بیشتر دارند اون هم پررویی ایه که براشون بخت واقبال آورده وگرنه با این حجم از بد اخلاقی هاشون هیچ محبوبیتی بین مردم ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
اعدام
Canada
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
بره خارج دیگه برنگرده
Canada
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
چرا بهش جایزه حل مشکلات در فصای مجازی را نمیدهید .ابتکار داره .بدون برداشتن هیچ قدمی .مشکلات را برطرف کرد .دیگه چی میخواهید از این دلسوز جامعه
اگر توی دینا چند هزار مثل مهناز خانم داشتیم .دیگه مشکلی روی زمین نمیماند .نخبه حل مشکلات است .اسپند دود کنید چشم نخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
قراربوددیگه اظهارنظرنکنه وحرف نزنه پس چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
از مهناز افشار بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
محاکمه مهناز افشار را خواستاریم
Canada
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
چقدر گرفتی که حرف بزنی !!!!؟؟؟
حالا چقدر میگیری که سکوت کنی !!!!؟؟؟؟
چونکه فرصت طلب ترینی .خودتت هم خوب میدانی
کدام خیریه را برای حل مشکلاتی که مطرح میکردی .تاسیس کردی !!!!؟؟؟
خودتت را مسخره کردی یا شعور ملت را زیر سوال بردی !!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
فیلمی که این سرکار خانم بازی کنه، از این به بعد تحریم کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
این خانم مهناز افشار کیه؟؟؟ چکارس
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۲۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
با پول ملت و حمایت مردم بزرگ می شند بعد ژست روشنفکری میگیرند و منتقد ملت می شند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
محمدیاسین رامین به علت وار دات شیرخشک های فاسدقراربود۱۷سال زندانی شودپس چی شد؟اون آزادداره باپولهای بادآورده بامهنازخانم توآلمان خوش میگذرانه بچه های مردم هم باخوردن آن شیرهای آلوده یامرده اندیابیمارروی دست پدرومادرشان‌مانده اند!همسرمهنازافشارآزادآزادبه ریش مردم ایران میخندد
Iran (Islamic Republic of)
میهن
۱۹:۰۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
یکی نیست بگه اگه خیلی راست میگید یکم از اون در آمدای میلیونی فیلماتونو این ور خرج کنید .والا به نام ایران پول در میارن او نور میرن به کام اجنبی خرج میکنن.بدبختی اینکه از اونام خط میگیرن که چه وقت چی بگن. پیش قاضی و ملق بازی .این دیگه نوبره. بخدا ضربه ای که اینا میان به باور مردم میزنن اون آمریکا با اون همه هزینه نمیتونه بزنه..
Canada
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خانم افشار .معجزه کردی .خودتت خبر نداشتی .فقط با گفتن مشکلات ما .توی هوا حل و فصل شد .ممنون .میشه دیگه از ما مایه نگذاری .دنبال کنندگانت را با گفتن مشکلات زیاد نکنی !!!!???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
هنرپیشه ها رو زیاد نمیشناسم ولی کسانی که تحت عنوان سلبریتی به دروغ وانمود به دلسوزی برای مردم میکنن از کسانی که اصلا دلسوزی نمیکنن کارشون بدتره چون اونا لااقل دروغ نمیگن و این دروغگویی یک فاجعه اخلاقیه که همه بایست پرهیز کنیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
چقدر قیافه اش شبیه آقای فردوسی پوره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد رضا زارع مهرجردی
۱۷:۵۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خود این کار های خانوم افشار نشون می ده درد ما نیست . درد ما گرقتاریامونه که برای ازش گفتن باید خودت حسش کنی ، اگه تو هم مشکل خونه ، لباس ، غذا ، خرج و از این قبیل مشکلات که فقط برای بقای زیستن لازمه داشتی ، اونوقت جای فشار دادن دکمه ی لب تاب های گران و لمس گوشی های لوکستون ، خودتونو اتیش می زدید ، من باور نمی کنم درد های بزرگم اینقدر کوچیک شده باشند که ایشون بخواد صداش باشه
Canada
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
گرگ در لباس میش .
دلسوز وطن بدون هیچ قدمی
طفلکی چقدر مردم دوست است !!!؟؟؟
مهناز.بلاخره با دانستن مشکلات ملت .کدام خیریه را بنام خودتت باز کردی .توشه ای برای اخریت ات
Canada
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
مهناز .واقعا دستت درد نکند .با گفتن مشکلات توسط تو .انگاری جادوگر هم هستی .مشکلاتمان پرید .دیگه مشکلی نمانده که دلسوزی کنی مثل یک مادر بزرگ. ....
Canada
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
حتی کم سواد .بیسواد .جاهل .اینو میفهمد که با گفتن حلوا .حلوا دهن شیرین نمیشه .مهناز خانم با گفتن مشکلات .فقط منافقین برایت چهچه و به به میکنند و بس
تاسیس خیریه .دست کسی را گرفتن .مشکلات را سبک میکند .خودتت هم خوب میدانی .داری چکار میکنی .دوران گول زدن مردم عامی گذشته .از این بیشتر خودتت را مسخره چی نکن .سنی ازت گذشته
Canada
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
این خانم شعور جامعه را زیر سوال برده .یعنی مردم نمیفهمند که فقط با گفتن مشکلات که خودشون بهتره از مهناز خانم بر مشکلات اشراف دارند .هیچ اتفاق خاصی نمی افتاد .فقط نمک روی زخم میریزد و بس
چونکه توهم زده .فکر میکند .اگر از مشکلات بگه .بهش میگویند دلسوز جامعه .بدون برداشتن یک قدمی برای حل مشکلات
Canada
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
نمیدانستید .مهناز خانم شعبده باز هم هست .ای بابا با گفتن مشکلات جامعه بدون اینکه هیچ قدمی بر دارد .فقط توی هوا .مشکلات را با شعبده بازی عیب میکرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
حالم از ریختش بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
هنرمند دوزاری یعنی همینا که در عین خودخواهی به فکر مردم هستند مثلا درعین تجمل گرایی به فکر فقرا هستند در خواب رویا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
این گروه هم مانند تبل هستند با صدای بلند اما درون کاملا خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلبریتی نادان.امیدوارم هر چی سلبریتی نادانه از کشورمون بره.مخصوصا رامبد جوان امیدوارم هرگز برنگرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام با اصل اظهار نظرت موافقم چرا اسمت رو ننوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلبریتی نادان......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
چرا بروند اینها را مگر در خارج حساب میکنند
درآمد میلیاردی در ایران دارد خارج برود کسی کاری به اینها نمیدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خداکنه برن برنگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
بابا این مهناز نمیخواد ازین کاراش دست برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
این خیلی وقته پیر شده
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۵:۵۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
امیدوارم هیچ وقت به ایران برنگردی
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۹:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
احسنت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
همچین کسی نمیخایم‌ صدای ما باشه از پس خودمون بر میایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خانم بزک شده فرنگی مگر شما تابحال صدای مردم بودید؟؟ شما تابحال اهداف کشوری را دنبال میکردید که تابعیتش را دارید...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
همشهری
۱۴:۴۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خانم افشار چه شباهتی به ما داره که بتونه حرف ما رو بزنه اون از ازدواجش اون از بچه بدنیا آوردنش تو ایران خیلی ها حتی توی بیمارستانهای دولتی برای زایمان مشگل دارن اون از وضع زندگیش خانم ما اصلا ناجی مثل شما و بوق کرنای شماها رو نخواهیم باید چی بگیم دخترم بکار خودت برس پول رو پول بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
من میخواستم غربالگری بچمو انجام بدم هیچ بیمه ای منو پوشش نداد واسه جور کردن پولش خون گریه کردم دوتا مرحله دیگه هم مونده .اونا حتی مشکلات مارو درک نمیکنن دنبال رفاه خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۴:۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
مهناز افشار وامثالهم عددی نیستن. بعضی از کوته فکرها اینا را بزرک میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۴:۰۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
اگر ما مردم نخواهیم مهنازافشار صدای مانشودکیوبایدببینیم ،نیازی به این دلسوزی امثال خانم افشار نداریم جامعه مدیرداره وزیرداره مصعول داره مردم هم از عهده خودشون برمیان ،شماها به خوشگذرانی هاتون برسید
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۳۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
مثل این که پشیمون شده دوباره برگشته به شبکه های اجتماعی!
ترک عادت موجب ....
Iran (Islamic Republic of)
پرستو
۱۳:۳۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
اگه مهناز افشار توی این سوراخ اون سوراخ سرک نکشه کلا از صفحه روزگار محو میشه آخه فیلماش که همش مزخرفه و خیلی کم بهش نقش میدن.... باید یه جوری خودشو مطرح کنه و تیتر اول قرار بگیره مجبوره هی فوضولی کنه تو مار محیط زیستو .حقوق زنانو حقوق کلاغای بی خانمان...حقوق جوجه اردک زشت . حقوق ریزعلی فداکار . حتی حقوق اون پسره که انگشتشو کرد توی سدِ سوراخ.... جمع کن خودتو خداوکیلی ... با اینکه درس دارم این متنو نوشتم چون خیییییلی از اینا بدم میاد ...هووووووووف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
آفرین...
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۱۳:۲۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خانوم افشار همون بهتر که بری و برنگردی.
امثال شماها هر چه زودتر خاک پاک وطن رو ترک کنید.