نمونه‌های منتشر شده از خروجی دوربین Mi Mix Alpha + تصاویر

جدیدترین نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین فوق‌العاده ۱۰۸ مگاپیکسلی Mi Mix Alpha منتشر شد.

نمونه‌های منتشر شده از خروجی دوربین Mi Mix Alpha + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که به شیائومی Mi mix Alpha نگاه می‌کنیم بسیار سخت است که نمایشگر فوق‌العاده و نسبت آن به صفحه نمایش را نادیده بگیریم. اگر هم بتوانیم این کار را بکنیم باز هم نمی‌توانیم این گوشی را به طور کلی فراموش کنیم؛ زیرا دوربینی در این تلفن هوشمند عجیب تعبیه شده که تاکنون در دستگاه دیگری دیده نشده است. دوربین قرار گرفته در پشت این گوشی دارای کیفیتی برابر ۱۰۸ مگاپیکسل است که واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

به تازگی شرکت سازنده این گوشی چند نمونه از تصاویر ثبت شده توسط دوربین Mi Mix Alpha را منتشر کرده است تا ما را با نسل بعدی دوربین‌های تلفن همراه آشنا کند. با وجود این که کیفیت این تصاویر در خبر‌های مختلف پایین آمده، اما برشی از هر عکس در کنار آن قرار گرفته است تا جزئیات ثبت شده با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رخ نمایی کند.

نمونه‌های منتشر شده از خروجی دوربین Mi Mix Alpha + تصاویر


بیشتر بخوانید: احتمال حضور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی Mi Mix Alpha 


نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین Mi mix Alpha

این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۲ برابر است، هرچند به نظر می‌رسد بزرگنمایی دیجیتالی سنسور اصلی هیولاگونه آن نیز به خوبی کار کند. مخصوصاً هنگام بزرگنمایی در شب، دیافراگم موجود در آن (f / ۱.۷) به سنسور کمک می‌کند تا آن جا که ممکن است نور جمع کند. ترکیب پیکسل کیفیت تصویر را حتی بیشتر می‌کند و بدین ترتیب عکس‌های ۲۷ مگاپیکسلی تولید می‌شوند.

در ادامه دو نمونه از تصاویر منتشر شده از خروجی فوق‌العاده دوربین این گوشی را مشاهده کنید:

نمونه‌های منتشر شده از خروجی دوربین Mi Mix Alpha + تصاویر
نکته جالب درباره دوربین گوشی Mi Mix Alpha این است که از آن‌جایی که صفحه نمایش آن ۱۰۰ درصد گوشی را پوشانده، شما می‌توانید از آن به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کنید. البته برچسب قیمت این دستگاه نشان می‌دهد که گوشی جدید شیائومی تنها یک نمونه است که خیلی از انسان‌ها توانایی خرید آن را ندارند و می‌توان آن را تنها یک قدرت‌نمایی از سمت شرکت سازنده‌اش دانست.

انتهای پیام/

تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی جدید شیائومی منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار