سردار قربانی:

ترامپ کوچکتر از آن است که بخواهد انقلاب اسلامی را تهدید کند/ ایران در امنیت کامل

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رزمندگان ما در طول ۴۰ سال گذشته بار‌ها پوزه دشمنان این انقلاب و نظام را به خاک مالیده اند.

ترامپ کوچکتر از آن است که بخواهد انقلاب اسلامی را تهدید کند/ ایران در امنیت کاملبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم یادواره ۱۶ شهید والامقام قاسم آبادسفلی رودسر که در مسجد شهدا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که شهدا پاسدار آن هستند.

او با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند صلابت و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کند، افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن با تمام قوا به کشور ما حمله کرد، اما رزمندگان با دستان خالی در برابر دشمن ایستادگی کرده و پیروز میدان شدند.

سردار قربانی با اشاره به اینکه قدرت و عظمت امروز کشور نتیجه از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان است، گفت: هفته دفاع مقدس، نشان سربلندی، سرافرازی و عزت ملت ایران است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به تهدید‌های رئیس جمهور آمریکا اشاره و تصریح کرد: ترامپ کوچکتر از آن است که بخواهد انقلاب اسلامی را تهدید کند، رزمندگان ما در طول ۴۰ سال گذشته بار‌ها پوزه دشمنان این انقلاب و نظام را به خاک مالیده اند.

او ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی از مرز‌های ایران فراتر رفته و کوچکترین نقطه تهدید دشمن در تیررس رزمندگان اسلام قرار دارد.

سردار قربانی با بیان اینکه سران رژیم پهلوی خیانت‌های فراوانی علیه ملت ایران انجام داده اند، اظهار کرد: در زمان شاهان گذشته قسمت‌های بسیاری از کشور به دشمن داده شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ملت ایران با عزت در برابر دشمن ایستادگی کرده و عظمت و عزت را به ملت و کشور بازگردانند.

او با اشاره به اینکه در گذشته آمریکا و انگلیس خود را صاحب ایران می‌دانستند و ثروت و منابع عظیم این کشور را به غارت بردند، افزود: آن‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را از دست رفته دیدند به همین دلیل است که امروز دست از هر ترفندی برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

سردار قربانی به توان دفاعی و نظامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی  بدون کمک دشمن روی پای خود ایستاده و در امنیت کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام/ت

صحبت های مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در رودسر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.