۸۰ درصد کبدی کاران کرمانی از بانوانند

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان گفت: از کل ورزشکاران دارای بیمه ورزشی هیئت کبدی این استان، ۸۰ درصدشان بانوانند که نشان می‌دهد به این بخش توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه‌ی دیدار سرپرست و اعضای هیئت کبدی استان کرمان ضمن خیرمقدم به حضارِ در جلسه، از این حضور قدردانی کرد و گفت: باعث خوشحالی است که در خدمت شما هستم.

او با اشاره به گزارش ارائه شده از عملکرد این هیئت طی دوران سرپرستی، با ابراز خرسندی از آن، افزود: طالبی، سرپرست این هیئت، در زمان عهده دار بودن این سمت، واقعاً سعی کردند، همه جانبه امورات هیئت را ببینند و مسائل و موارد مربوط به آن را پیگیری کند که این جای تقدیر دارد.

پاریزی از همتی که گذاشته شده و از چینشی که در ساختار هیئت بکار رفته، قدردانی کرد و بیان داشت: واقعاً از افرادی که مستعد این امر بودند و می‌توانستند شرایط این هیئت را مرتفع کنند، استفاده شده است.

او با بیان اینکه کاش سرپرست فعلی هیئت در مجمع انتخاباتی نام نویسی کرده بود، تصریح کرد: ظاهراً زمان ثبت نام مجمع انتخاباتی تمام شده و باید بعد از اعلام جواب استعلام حراست، برای برگزاری آن اقدام کنیم.

پاریزی از در دستورکار قرار دادن برگزاری این مجمع خبر داد و بیان داشت: تمام تلاش خود را بکار برده ایم تا در کوتاهترین زمان ممکن مجمع برگزار شود و بدین ترتیب بتوانیم شاهد حضور رئیس فدراسیون در استان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به بیان تأثیرات مثبت حضور رئیس فدراسیون در استان اشاره کرد و گفت: با حضور وی، سعی می‌کنیم در بحث مجوز‌های آموزشی که نیاز امروز هیئت کبدی در شهر کرمان و شهرستان‌های استان است، تأییدات لازم را بگیریم و هم بتوانیم بستر را فراهم کنیم تا در مسابقاتی که در کیش برگزار می‌شود از ظرفیت داوران و مربیان کرمانی استفاده شود که این برای استان کرمان هم افتخار است.

پاریزی با ابراز خرسندی از عملکرد بخش بانوان هیئت کبدی استان کرمان افزود: خوشبختانه در بخش بانوان فعالیت‌ها گسترده‌تر است طوری که از کل ورزشکاران دارای بیمه ورزشی این هیئت، ۸۰ درصدشان بانوان هستند که نشان می‌دهد به بخش بانوان توجه ویژه‌ای شده است و این جای تقدیر دارد.

او ابراز امیدواری کرد: شاهد پیشرفت بیش از پیش بانوان در حوزه قهرمانی و حضور آقایان در رقابت‌های کشوری به لحاظ کمی و کیفی باشیم.

پاریزی تصریح کرد: امیدواریم بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس جدید، از توانمندی افرادی که با هوشمندی در ساختار هیئت چینش شدند، استفاده شود و مجدداً شاهد اعمال تغییرات نباشیم چرا که این تغییرات وقت و فرصت را از هیئت می‌گیرد.

او از سرپرست فعلی هیئت خواست: در مجموعه هیئت جدید با هر عنوانی که می‌تواند، کمک کند تا بدین ترتیب از تجربیاتی که در دوران سرپرستی به دست آورده، استفاده شود.

پاریزی بیان داشت: در هر حال وی ارتباطاتی را با ورزشکاران و فدراسیون داشته است که این ارتباطات می‌تواند به ورزش کبدی کمک کند تا پیشرفت بهتری حاصل شود.

او گفت: تلاش می‌کنیم بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس هیئت، یک جلسه‌ی اختصاصی با مجموعه کبدی استان داشته باشیم تا این رشته‌ی زیبا، جذاب و پرهیجان در شهر‌های بیشتری از استان فعال شود و شاهد رشد کمی و کیفیشان باشیم.

در پایان این دیدار از دست اندرکاران جشنواره روز ملی کبدی تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

تقدیر از دست اندرکاران جشنواره روز ملی کبدی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.