شاهزاده مخالف سعودی: در روز‌های آتی شاهد به تخت نشستن خائنی مزدور خواهیم بود

شاهزاده مخالف سعودی در توئیتی قتل محافظ شخصی پادشاه سعودی را بخشی از نقشه پسر او برای به دست گرفتن قدرت دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «خالد بن فرحان آل سعود»، شاهزاده مخالف سعودی مقیم آلمان، قتل محافظ ملک سلمان، پادشاه عربستان، را مقدمه اعلام پادشاهی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، دانست.

او در توییتی نوشت: تا چند روز آینده شاهد اعلام پادشاهی فردی خائن به نام محمد بن سلمان بر عربستان خواهیم بود.

این شاهزاده افزود: نقشه بن سلمان بر پایه همکاری و هماهنگی با سی‌آی‌ای (سازمان جاسوسی آمریکا) کشیده شده است. این نقشه شامل تغییر محافظ شخصی پادشاه و جایگزین کردن یک نیروی جیره‌خوار بلک واتر (ارتش بدنام مزدوران آمریکایی) می‌شود. این اقدام، مقدمه اعلام پادشاهی این خائن مزدور بر عربستان است.

اظهارات این شاهزاده سعودی پس از آن مطرح می‌شود که پلیس عربستان اعلام کرد یکی از محافظان برجستۀ ملک سلمان به نام ژنرال «عبدالعزیز الفغم» شنبه شب در شهر جده و زمان دیدار ژنرال الفغم، یکی از دوستانش، در یک «مشاجرۀ خصوصی» کشته شده است. این در حالی است که بنا بر اعلام کارشناسان، با توجه به سبک متفاوت زندگی محافظان دربار سعودی، روایت اعلام شده از سوی عربستان با واقعیت همخوانی ندارد و باور آن مشکل است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
این تصرف تخت پادشاهی نیست بلکه سریر خون است و تختی که با قتل و ظلم تسخیر شود مانند اسبی چموش سوارش را حتماً و حتماً و یقیناً و یقیناً سرنگون خواهد کرد
آخرین اخبار