بازدید فرمانده مرزبانی ناجا از مرز چذابه

امروز سه شنبه ۹ مهرماه، فرمانده مرزبانی ناجا از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در آستانه اربعین حسینی به استان خوزستان سفر کرد و با حضور در پایانه مرزی چذابه، وضعیت زیرساخت‌ها در این پایانه مرزی را مورد بررسی قرار داد.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: مرزبانان در مرز‌های شمالی و شرقی، آماده استقبال از زائران کشور‌های همسایه و بدرقه آن‌ها به کشور عراق و همچنین بالعکس آن هستند.

او پیاده روی اربعین را بزرگ‌ترین اجتماع جهان دانست و افزود: بهترین‌ها و مخلص‌ترین‌های جمعیت جهانی در اینجا تجمع می‌کنند و برابر آنچه که برادران عراقی گزارش می‌دهند، بیش از ۲۰ میلیون نفر در ایام اربعین به سوگواری می‌پردازند که این جمعیت در جهان نظیر ندارد.

سردار رضایی با اشاره به زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه بیان داشت: امروز با جمعی از همکاران برای ارزیابی آمادگی مرزبانان به این پایانه سفر کردیم و بررسی‌ها را به صورت میدانی انجام دادیم و درصدد هستیم مشکلات را مرتفع کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به حذف روادید تصریح کرد: طی ۱۰ روز گذشته تردد زائران افزایش داشته و در بعضی گذرگاه‌های مرزی، جمعیت تا ۴ برابر نیز افزایش یافته و در حال حاضر نسبت به سال گذشته روند بهتری را طی می‌کند.

سردار قاسم رضایی اذعان داشت: طی بازدید امروز از سوسنگرد تا چذابه، اقدامات اکیپ‌های مختلف در مناطق سیل زده را مشاهده کردم که با تلاش بسیار توانسته اند، مسیر مرز چذابه را فعال کنند.

او با اشاره به بازگشایی مرز خسروی ادامه داد: روزانه و به طور میانگین ۵۰۰ زائر از مرزی خسروی تردد می‌کنند که این جمعیت هر روز رو به افزایش است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به امنیت مرز خسروی بیان کرد: پیش بینی‌های امنیتی لازم بین مرزبانان دو کشور انجام شده و ان شاء الله زائران هیچ گونه دغدغه امنیتی نخواهند داشت

انتهای پیام/گ

سفر فرمانده مرزبانی کشور به خوزستان

برچسب ها: اربعین ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.