بازی Destiny 2 امروز اولین بروزرسانی خود را دریافت می‌کند

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که اولین بروزرسانی بازی Destiny 2 با هدف رفع مشکلات موجود در این بازی، امروز در دسترسگیمرها قرار خواهد گرفت.

بازی Destiny 2 امروز اولین بروزرسانی خود را دریافت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازی Bungie’s Destiny یکی از عناوین بسیار محبوب رایانه‌ای بوده که به طور کامل آنلاین است. یکی از توسعه دهندگان اصلی این بازی شرکت اکتیویژن است که با وجود فراز و نشیب‌ها و انتقادات زیادی که درباره نسخه قبلی این بازی به وجود آمده بود، باز هم توانسته است نسخه جدید این مجموعه که Shadowkeep نام دارد را در روز گذشته وارد بازار کند. اولین نسخه این بازی در سال ۲۰۱۴ و برای کنسول‌های PS3، PS4، Xbox One و Xbox 360 وارد بازار شد.

نسخه دوم این مجموعه نیز در روز گذشته برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شد و تا الان استقبال نسبتا خوبی از آن شده است. نسخه اول این بازی در زمان عرضه توانست به یکی از هفت عنوان برتر سال در بخش فروش تبدیل شود؛ هرچند این بازی در زمان عرضه نیز تنها به فروش نسخه‌های فیزیکی محدود نشده بود و فروش حاصل از نسخه‌های دیجیتالی، Season Passes و بسته‌های الحاقی عرضه شده برای این بازی نیز جزو آمار فروش آن حساب شده‌اند.

بازی Destiny 2 امروز اولین بروزرسانی خود را دریافت می‌کند

انتظار می‌رود آمار فروش نسخه دوم بازی Destiny نیز مانند نسخه اول آن بتواند به یکی از عناوین بسیار پرطرفدار و پرفروش بازار عناوین رایانه‌ای تبدیل شود. همچنین این بازی نیز مانند تمامی عناوین در هنگام عرضه دارای مشکلات زیادی است گه توسعه دهندگان آن اعلام کرده‌اند این ایرادات با انتشار بروزرسانی آینده بازی مذکور، رفع خواهند شد.


بیشتر بخوانید: فروش چشمگیر بازی FIFA 20 در بازار انگلستان


قرار است بروزرسانی آینده این بازی با هدف رفع مشکلات ساختاری، امروز برای کاربران PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود که در زمان انتشار این بروزرسانی، عنوان مذکور به طور کامل از دسترس کاربران خارج خواهد شد. انتظار می‌رود شرکت اکتیویژن، برای این بازی در آینده‌ای نزدیک بسته الحاقی یا بروزرسانی بسیار بزرگی را عرضه کند که این بسته الحاقی ماموریت‌های جدیدی را وارد بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اولین بروزرسانی بازی Destiny 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار