برگزاری سمینار آموزشی کسب و کار طلائی صنعت گردشگری

معاون گردشگری میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: سمینار آموزشی کسب و کار طلائی صنعت گردشگری با محوریت کرمانشاه ۲۰۲۰ برگزار می شود.

برگزاری سمینار آموزشی کسب و کار طلائی صنعت گردشگریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی صابر معاونت گردشگری میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی استان کرمانشاه گفت:روز پنج شنبه ۱۱ مهرماه به مناسبت هفته گردشگری سمینار آموزشی کسب و کار طلائی صنعت گردشگری با محوریت کرمانشاه ۲۰۲۰ در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار می شود.

او گفت:  سمینار با حضور فعالین گردشگری استان کرمانشاه و در راستای رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

صابر همچنین بیان کرد: در این سمینار از تعدادی از پیشکسوتان و فعالین گردشگری استان به هفته گردشگری تجلیل به عمل خواهد آمد.

او افزود: استان کرمانشاه رویداد مهمی را در پیش دارد که معرف توانایی ها و ظرفیت ها و جاذبه های  این استان برای  گردشگران است و باید در زمینه برنامه ریزی های لازم با کمک فعالان این حوزه صورت گیرد تا  بتوانیم به درستی از این فرصت حاصل شده بهره ببریم و چشم انداز استان را توسعه ببخشیم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری رویداد مهمی کرمانشاه ۲۰۲۰ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.