با حضور وزیر کشور؛

رونمایی از سند پیشران توسعه در فارس

٢٣ طرح ابلاغی فرامین رهبری و ٧٦ طرح مهم ملی در سند پیشران توسعه فارس در نظر گرفته شده است.

رونمایی از سند پیشران توسعه در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه بند‌های عمومی سند پیشران توسعه بر اجرای اولویت‌های وزارت کشور، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و هفت تکلیف برای فرمانداران تاکید دارد، اظهار داشت: سند پیشران توسعه فارس شامل ٢٣ طرح ابلاغی فرامین رهبری و ٧٦ طرح مهم ملی توسعه استان است که در دستور کار قرار دارد.

دین پرست گفت: برطرف کردن مشکلات واحد‌های تولیدی تملک شده، واحد‌های تولیدی راکد، واحد‌های تولیدی مشکل‌دار و بحرانی، واحد‌هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و واحد‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارند، ۷ تکلیفی است که در این سند گنجانده شده است.

او با بیان این که رمز ارتباط دستگاه‌های اجرایی و نظارتی پاسخگویی، شفافیت است، افزود: دبیرخانه دایمی سند پیشروان توسعه در استانداری فارس برپا شده است و مدیران دستگاه‌های اجرای مکلف به اجرای ٢٢٠ بند آن شدند.

سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس نیز با بیان اینکه بایستی در راستای طرح‌های اقتصادی قوانین بهتری تصویب شود، گفت: قاچاق کالا سود آور است و باید به هر نحوی جلوی آن را گرفت.

ساسان تاج گردون رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی فارس هم اظهار کرد: ٢٣ طرح اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای فرامین رهبر به فارس ابلاغ شده است و باید امسال به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه ٧۶ طرح ملی با برش استانی به فارس ابلاغ شده است، افزود: فارس در بخش انتقال واگذاری در کشور برتر شناخته شده است.
انتهای پیام/م

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار