هفته هشتم لالیگا؛

رئال مادرید ۴ - گرانادا ۲ / تثبیت صدرنشینی کهکشانی‌ها در اسپانیا

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در ادامه رقابت‌های هفته هشتم لالیگا از سد گرانادا بگذرد.

رئال مادرید ۴ - گرانادا ۲ / تثبیت صدرنشینی کهکشانی‌ها در اسپانیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و گرانادا امشب در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم لالیگا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۴ -۲ برنده بازی باشد صدرنشینی اش در رقابت‌های لالیگا را تثبیت کند.

شاگردان زیدان در این بازی ابتدا توسط کریم بنزما در دقیقه ۲ به گل رسیدند  و در ادامه هم توسط ادن هازارد در دقیقه ۴۵ گل دوم را زدند تا پایانی خوش در نیمه نخست داشته باشند. کهکشانی‌ها در نیمه دوم، اما بازی متفاوتی از حریفشان دیدند و گرانادا حملات خوبی انجام می‌داد، با این حال مودریچ در دقیقه ۶۱ گل سوم را زد تا کار برای تیم دوم جدول سخت‌تر شود. آن ها، بازگشت خوبی به بازی داشتند و در ادامه در دقایق ۶۹ و ۷۷ توسط ماچس و دورته ۲ گل را جبران کردند، اما این بازگشت هم کافی نبود و گرانادا با دریافت گل چهارم در دقیقه ۹۰ + ۳ توسط رودریگز بازی را باخت تا رئالی‌ها با ۱۸ امتیاز صدرنشینی شان در لالیگا را تثبیت کنند.  

پیش از این بازی هم لوانته ۲ -۱ لگانس را برده بود. رقابت‌های لالیگا امشب با برگزاری ۲ دیدار دیگر میان والنسیا - آلاوس و اوساسونا - ویارئال پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید: 

تقابل جذاب تاتنهام و یاران جهانبخش / شاگردان زیدان در اندیشه تثبیت صدرنشینی

 دربی مادرید و جدال بر سر صدرنشینی/ کار سخت مدعیان در بوندس‌لیگا و لوشامپیونه


انتهای پیام / 

پیروزی رئال مادرید برابر تیم دوم جدولی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار