رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد خبر داد:

تحصیل ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان یزد/ دانشگاه پیام نور یزد جز ۲۶ دانشگاه برتر کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: دانشگاه پیام نور یزد جز ۲۶ دانشگاه برتر کشور و دهمین دانشگاه باز در دنیا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید، ولی الله میرحسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: بیشتر  این دانشجویان در مقطع کارشناسی و ۲۵ دانشجو در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

او افزود: در طی ۳۰ سال اخیر ۵۰ هزار فارغ تحصیل از دانشگاه پیام نور استان داشتیم و این درحالی است که ۱۱۷ رشته درمقطع کارشناسی و ۷۱ رشته محل درمقطع کارشناسی ارشد و ۱ رشته در مقطع دکترا از ویژگی‌های شاخص دانشگاه پیام نور استان است.

میرحسینی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور استان یزد دو پژوهش سرا در شهرستان‌های اردکان و یزد وجود دارد که بیانگر جایگاه ویژه علمی و پژوهشی این مرکز آموزشی است.

 جذب بازار کار از افتخارات تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: دانشجویان فارغ تحصیل این دانشگاه علاوه بر افتخارات تحصیلی کار آفرین هستند و در بازار کار استان و کشور فعال و توانمندند.

او افزود: ۳۰ درصد قبولی‌های کارشناسی ارشد کشور از دانشگاه پیام نور هستند و دانشگاه پیام نور یزد  جز ۲۶ دانشگاه برتر کشور  و دهمین دانشگاه باز در دنیا است.

میرحسینی دلیل موفقیت‌های این مرکز آموزشی کتاب محوری و بسته‌های نوین آموزش الکترونیک بشمارمی رود و تاکنون بیش از ۱۱۵ اختراع از سوی دانشجویان دانشگاه پیام نور انجام شده است و درخشش در مسابقات و جشنواره‌های مختلف قرانی فرهنگی و ورزشی از دیگر افتخارات دانشگاه پیام نور استان است.

او گفت: انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و نهاد‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است و درصددیم جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان اقدام به انعقاد تفاهم نامه و همکاری‌های سازنده با سازمان صدا و سیما داشته باشیم  تا ارتباط بیشتر با صنعت و کار آفرینی را در این مرکز آموزشی را افزایش کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.