رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

انجام ثبت نام گذرنامه و برگ موقت مسافرتی توسط پلیس گذرنامه ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ثبت نام گذرنامه و برگ موقت مسافرتی در ایام اربعین توسط کارکنان پلیس گذرنامه مهران انجام می شود.

انجام ثبت نام گذرنامه و برگ موقت مسافرتی توسط پلیس گذرنامه ایلامسرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: اربعین امسال با توجه به حذف ویزا شاهد خیل عظیم زائران و عاشقانه اباعبدالله الحسین (ع) به سمت پایانه مرزی مهران هستیم.

او با بیان اینکه کارکنان پلیس گذرنامه با تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه مراحل ثبت نام گذرنامه و همچنین مسئولیت گیت‌های ورودی و خروجی مرز مهران را انجام می‌دهند، افزود: زائران عزیز به هیچ وجه بدون مدارک قانونی به پایانه مرزی مهران مراجعه نکنند.

سرهنگ جمشیدپور اظهار کرد: پلیس گذرنامه مهران با رصد کامل کلیه گذرنامه‌ها و همچنین برگ موقت مسافری از خروج زائرانی که فاقد مدارک قانونی و معتبر باشند جلوگیری به عمل خواهد آورد.

او با اشاره به اینکه هر چه به ایام اربعین نزدیکتر می‌شویم بر تعداد زائران افزوده می‌شود، اضافه کرد:شاهد افزایش تعداد زائران از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران از مرز مهران انجام می‌پذیرد، ادامه داد: همکاران گذرنامه ایلام با تمام توان و امکانات موجود در جهت خدمت رسانی به زائران، انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از زائران خواست، با توجه به ازدحام و شلوغی پایانه مرزی مهران، مدارک قانونی شامل گذرنامه و برگ موقت مسافرتی را همراه و از آوردن اشیاء و دارو‌های غیرقانونی و غیر مجاز به مرز جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

ثبت نام گذرنامه و برگ موقت مسافرتی

 

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار