تداوم روند بررسی سلامت آب شرب در اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از تداوم روند بررسی سلامت آب شرب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی رضا بنیادی مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: بررسی سلامت آب شرب با توجه به حضور زائران اربعین در این شهرستان صورت می گیرد.

او افزود: اندیمشک پشتیبان مرز‌های بین المللی ایران در حماسه پرشور و معنوی اربعین است و کیفیت و سلامت آب در شهرستان به صورت مستمر و مطابق با آخرین استاندار‌های بهداشتی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کنترل و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

بنیادی تصریح کرد: از ابتدای فرودین ماه امسال و تاکنون بیش از ۱۶۲ نمونه برداری آب شرب در شهرستان انجام و آزمایش‌های کلیفرم گرماپای آن انجام که تمام این آزمایش‌ها منفی و سلامت آب احراز شد و طی ماه گذشته ۳ مورد تست سلامت آب در شهر آزادی نیز انجام شده و آب شرب این شهر نیز از لحاظ سلامت مشکلی ندارد و کیفیت آب شهر آزادی و دیگر شهر‌های تابع اندیمشک نیز مطلوب است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات حفاری و لوله گذاری شبکه به طول ۳۰۰ متر در ورودی ترمینال بزرگ شهرستان انجام شد.

این مقام مسئول اظهار داشت:  طرح بزرگ آب رسانی شهر چمگلک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجرا بوده و با بهره برداری از آن خدمات حوزه آب و فاضلاب در شهر تقویت می‌شود.

انتهای پیام/م

نظارت بر آب شرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.