جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

توضیحات سردار سلیمانی درباره افزایش حقوق سربازان

سردار سلیمانی درباره افزایش میزان حقوق سربازان توضیحاتی داد.

توضیحات سردار سلیمانی درباره افزایش حقوق سربازانبه گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران گفت: همه وضعیت‌های خدمتی را بررسی و آسیب شناسی می‌کنیم و نتایج را در قالب مصوبات و گزارشات به ستاد کل نیرو‌های مسلح منعکس خواهیم کرد.

وی افزود: برخی از گزارش‌ها را نیز به دستگاه‌های حاکمیتی کشور اعلام می‌کنیم، در بحث معافیت‌ها تعدیلاتی اتفاق افتاده و از ۱۲ درصد به ۹.۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

سردار سلیمانی گفت: جلسات متعددی با نمایندگان برگزار و در آخر نیز یک‌ سند تهیه شد، لذا موضع ما نسبت به سربازان و نظام فعال است.

وی در واکنش به تبلیغات نمایندگان در آستانه انتخابات مجلس پیش رو گفت: ما برای یک‌ مدیر جلسه می‌گذاریم، خطوط قرمز را گوش زد می‌کنیم تا در انجام وظایف خود کوشا و منضبط باشد، کسی که وارد عرصه انتخابات می‌شود باید درخصوص اصول امنیت ملی و مقررات مرجع و کلی کشور با دانش باشد و قول‌های نشدنی در این چارچوب ندهد که ممکن است این وعده‌ها عملی نشوند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: همه دستگاه‌ها و دولت‌ها باید یک دوره آموزش قوائد ملی، قانونی اساسی کشور و ملاحظاتی که در آینده با آن درگیر خواهند شد را سپری کنند.


بیشتر بخوانید: اعزام دهه هشتادی‌ها به خدمت سربازی از امسال/۵۰ درصد نیرو‌های کشور سرباز‌ هستند


وی افزود: ناشی از فقدان حلقه انتقال است که افراد باید دانش لازم را در حوزه‌ای که به آن می‌خواهند وارد شوند، کسب کنند.

سردار سلیمانی درباره افزایش حقوق سربازان گفت: طبق قانون به سربازان بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق کادری پرداخت خواهد شد، بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در گام اول تصویب این‌ قانون در حال اجرا شدن و پرداخت است، با نمایندگان مجلس هماهنگی‌هایی صورت گرفته و امیدواریم‌ برای لایحه بودجه سال ۹۹ یک‌ تغییر موثر در حقوق سربازان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از افزایش حقوق سربازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار