آیت الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

غرب تودهنی‌های بسیاری از سمت ایران خورده است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نقشه‌های غرب نقش بر آب شده و آنها تودهنی‌های محکمی نیز از سمت ایران دریافت کرده‌اند.

غرب تودهنی‌های بسیاری از سمت ایران خورده استآیت الله حسن ممدوحی ، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع راهپیمایی اربعین گفت: خداوند متعال زمانی که  که حب اهل بیت را در دل بندگانش قرار می‌هد قطعا این حب مقطعی نیست بلکه  تا قیامت پایدار خواهد بود؛ لذا این خود مسائلی را به وجود می‌آورد تا این حب همچنان در قلب مردم باقی بماند.

او ادامه داد: برای مثال زمانی‌ که امام حسین(ع) در کربلا به شهادت رسیدند این موضوع در کربلا تمام نشد بلکه آنقدر در کنار آن موضوعات مختلف قرار داده شد که این شهادت در نظر مردم باقی بماند. زیرا امام حسین(ع) فقط به خاطر مردم عربستان به شهادت نرسید بلکه بخاطر بشریت  قیام کرد؛ لذا این موضوع باید در تاریخ ماندگار می‌شد، یکی از مسائلی هم که باعث می‌شود شهادت امام حسین(ع) همچنان در تاریخ باقی بماند زیارت اربعین است که علامت ایمان مردم است.

آیت الله ممدوحی افزود: موضوع زیارت اربعین هم از مسائلی است که نه‌تنها کهنه نشده است بلکه روزبه‌روز  زیباتر و ماندگارتر می‌شود  و تاثیرات آن نیز در عالم به جای مانده است؛ امری که از  سیاست‌های الهی خداوند محسوب می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دشمنی‌های آمریکا گفت: آمریکا همواره  درصدد است تا تمامی نقاط مثبت ما را تضعیف کند. به قول امام خمینی(ره) هر زمان که دیدید آمریکا بر روی نقطه‌ای حساس شده است باید همان نقطه را تقویت کنید. البته این سیاست تنها در قبال ایران صدق نمی‌کند بلکه درباره تمامی کشورها مثل هند، چین ، مصر و عراق هم همین گونه عمل می‌کند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: البته این از صفات غرب است که ما به خوبی به آن آگاهی داریم؛ از همین رو نیز نقشه‌هایش نقش بر آب شده و تودهنی‌های محکمی نیز از سمت ایران دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار