معاون کمیته امداد اردبیل:

خیران اردبیلی ۳ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی ۳ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم خیر و دانش‌آموزان نیکوکار استان اردبیل در جشن عاطفه‌ها حدود سه میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند.

او با بیان اینکه کمک‌های نیکوکاران اردبیلی در جشن عاطفه‌ها به حدود سه میلیارد تومان رسید، گفت: از یکایک مردم خیر و دانش‌آموزان نیکوکار استان اردبیل کمال قدردانی را داریم که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود موجب شادکامی دانش‌آموزان بی‌بضاعت شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل ۶۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد با آرامش خاطر و بی‌دغدغه راهی سال‌تحصیلی ۹۹-۹۸ شدند، بیان کرد: از طریق کمک‌های خیران برای تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت قبل از آغاز سال‌تحصیلی کیف و لوازم تحریر مناسب تهیه شد و آن‌ها با رویی گشاده و پرنشاط گام در مسیر علم‌آموزی گذاشتند.

توحیدی با بیان اینکه در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز بخش قابل توجهی از نیاز‌های دانش‌آموزان تحت حمایت در خصوص تأمین پوشاک مدرسه و هزینه تحصیلی برطرف شد، افزود: مراکز نیکوکاری استان اردبیل نیز که دانش‌آموزان بی‌بضاعت را در منطقه خود شناسایی کرده بودند، بخشی از کمک‌های خیران را به آن‌ها اختصاص دادند تا نگران ادامه تحصیل‌شان نباشند.

او با اشاره به اینکه جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان مستمند یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است، گفت: با همیاری نیکوکاران و دانش‌آموزان خیر استان اردبیل گرهی از گرفتاری‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت گشوده شد تا بتوانند در کنارسایر همنوعان خود به تحصیل بپردازند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس عنوان کرد و افزود: اگر از همان دوران کودکی بتوانیم ضرورت دستگیری از نیازمندان را به کودکان بیاموزیم، در آینده شاهد همبستگی هر چه بیشتر در جامعه خواهیم بود.

توحیدی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار شد، اعلام کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار در خیابان و میدان‌های اصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه برپا شد که همچون سنوات گذشته شاهد حضور پرشور نیکوکاران اردبیلی بودیم.

او با اشاره به اینکه در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز ۱۸۰ هزار پاکت کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان خیر توزیع شد، گفت: این جشن در ۱۲۰۰ مدرسه برگزار شد که دانش‌آموزان نیکوکار با مشارکت گسترده به همنوعان نیازمند خود یاری رساندند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و به خصوص دانش‌آموزان تحت حمایت هستیم تا به مقاطع عالی تحصیلی راه یابند، افزود: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

کمک خیران اردبیلی به ۶۸۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.