بدرقه زائران پاکستانی در جوار امامزاده سلطان سید علی(ع)

رئیس اداره اوقاف وا مور خیریه شهرستان نائین گفت:کاروانی از زائران اربعین حسینی از کشور پاکستان با پذیرایی و بدرقه نایینی ها در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،احمد جبلی رئیس اداره اوقاف وا مور خیریه شهرستان نائین در جمع کاروان اعزامی از کشور پاکستان به کربلای معلی گفت: خادمی زائران سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین جزء خدمات ماندگار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نائین محسوب می‌شود.

احمد جبلی افزود: مرثیه سرایی و چاووش خوانی مداح اهل بیت عصمت و طهارت و برنامه‌های پذیرایی صبحانه، ناهار و شام و فراهم کردن امکانات بهداشتی و برنامه‌های فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده نایینی‌ها به زائران پاکستانی بود.

او گفت: در این آیین حدود هزار زائر پاکستانی از جوار امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین در قالب ۲۰ دستگاه اتوبوس به سمت کربلا حرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نائین افزود: امیدواریم زائران اربعین حضرت امام حسین (ع) بتوانند در نهایت دوستی، صلح و مهربانی از فیوضات و برکات این سفر معنوی بهره‌مند شده و ارمغانی از خیر و برکت را با خود به همراه بیاورند.

انتهای پیام/م

 

اعزام کاروانی از کشور پاکستان به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.