اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه دشمنان ستودنی است

امام جمعه موقت زنجان گفت: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه دشمنان ستودنی است.

اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه دشمنان ستودنی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خطیب جمعه موقت زنجان در خطبه‌های این هفته نماز با قدردانی از عملکرد سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری سرکرده شبکه معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزرگی بر پیکره دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و فرانسه وارد کرد. 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان انقلاب هنوز هم مات ومبهوت عملکرد سیستم اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستندگفت: نفوذی‌های درون نظام که با این شبکه همراهی و همکاری داشتند باید دستگیر شده و قوه قضائیه هم بدون تعارف و با تمام قدرت با آن‌ها مقابله کند.

او با اشاره به خنثی شدن توطئه ترور سردار سلیمانی گفت: فرزندان انقلابی و جهادی سپاه پاسداران همیشه در کنار مردم بوده وبا اتحاد در همه حال تحت فرمان ولایت و رهبری هستند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به تحولات یمن و میانجیگری برخی از کشور‌ها برای صلح، گفت: عربستان و حامیان تروریسم به ویژه آمریکا باید بداند که مسئله یمن و صلح پایدار با مذاکرات منطقه‌ای و همچنین پذیرش طرح چهارگانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر است.

حجت الاسلام موسوی همچنین با تسلیت ایام اربعین حسینی و تشریح مصائب حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد علیه السلام گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز هم حرکت حسینی ادامه دارد و پیاده روی اربعین نماد اتحاد و همبستگی رهروان امام حسین علیه السلام است.

انتهای پیام/ن
 

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.