افغانستان ۲ تاجیکستان ۵ / صعود تاجیک‌ها به مسابقات جام ملت‌ها قطعی شد

امروز در دومین روز از رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال تاجیکستان برابر تیم ملی افغانستان قرار گرفت و در پایان این بازی توانست به برتری دست پیدا کند.

افغانستان ۲ تاجیکستان ۵ / صعود تاجیک ها به مسابقات جام‌ ملت ها قطعی شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منظقه جنوب و مرکز آسیا امروز در دومین روز از این مسابقات و در اولین دیدار دو تیم ملی افغانستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم ملی تاجیکستان موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ از سد تیم ملی افغانستان عبور کند.

تیم ملی افغانستان فردا در آخرین بازی خود باید به مصاف تیم ملی نپال و  تیم ملی تاجیکستان هم در یک دیدار سخت و تماشایی باید رو در روی تیم ملی ازبکستان قرار گیرد.

در دومین بازی امروز دو تیم ملی نپال و ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ باید به مصاف هم بروند نپال در بازی دیروز برابر تیم تاجیکستان تن به شکست داده است و اگر می‌خواهد برای صعود به مسابقات اصلی جام ملت‌های آسیا شانسی داشته باشد باید حتما تیم ازبکستان را شکست دهد که کاری بسیار سختی است.

همچنین تیم ملی ازبکستان هم دیروز موفق شد با ۶ گل از سد تیم ملی افغانستان گذر کند.


بیشتر بخوانید: برنامه روز دوم مرحله مقدماتی فوتسال آسیا


در آخرین بازی امروز و از ساعت ۱۸:۰۰ تیم ملی فوتسال ترکمنستان در دومین بازی خود باید به مصاف تیم ملی قرقیزستان برود. ترکمنستانی‌ها دیروز در اولین بازی خود در برابر تیم ملی کشورمان قرار گرفتند و در پایان آن دیدار با ۴ گل مغلوب تیم ملی فوتسال کشورمان شدند.

همچنین تیم ملی قرقیزستان دیروز بازی نداشت و باید امروز در اولین دیدار خود به مصاف ترکمنستان برود. در این روز تیم ملی فوتسال کشورمان بازی نخواهد داشت و باید دومین دیدار خود فردا جمعه از ساعت ۱۸:۰۰ برابر تیم ملی قرقیزستان انجام دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار