ستاره تیم لیورپول: من هم یمن را دوست دارم + فیلم

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سادیو مانه، ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول انگلیس می‌گوید: من هم یمن را دوست دارم.

ستاره تیم لیورپول: من هم یمن را دوست دارم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندین سال از آغاز جنگ و درگیری میان عربستان سعودی و یمن می‌گذرد؛ یمنی که در این ‌سال‌ها زیر بار شدیدترین حملات موشکی و هوایی از سوی رژیم آل سعود بوده است.  در این سال‌ها اگر چه نیروهای انصار اللّه یمن توانستند با پیشرفت در زمینه‌های دفاعی و نظامی ضربات سختی به رژیم سعودی وارد کنند اما وقتی به روند جنگ در این سال‌ها بین این دو کشور نگاه می‌کنیم، متوجه شهید و مجروح شدن تعداد پرشماری از مردم یمن اعم از مرد و زن و پیر و جوان و کودک هستیم.

در این سال‌ها، موضوعی که درباره حملات عربستان به یمن به چشم می‌خورد، حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم سعودی علیه ملت یمن است.


بیشتر بخوانید: برخی علل اهمیت یمن برای عربستان و آمریکا + اینفوگرافیک


در این سال‌ها علاوه بر بسیاری از مردم جهان، چهره‌های ورزشی و هنری زیادی نیز به ابراز همدردی با مردم مظلوم یمن پرداخته و جنایات رژیم آل سعود در یمن را محکوم کرده‌اند. به تازگی نیز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سادیو مانه، ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول انگلیس می‌گوید: من هم یمن را دوست دارم؛ در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار