آمادگی دانشگاه رازی برای برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه وبرگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران خبر داد.

آمادگی دانشگاه رازی برای برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و فناوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری طی ۱۹ لغایت ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه (پارک شاهد) خبر داد و گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه در دانشگاه رازی نیز در این مدت برگزار خواهد شد.

 ویسی ضمن اعلام آمادگی کامل دانشگاه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌ها در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری است که امسال نیز همچون سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی متولی این برنامه خواهد بود.

 کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ، ضمن تأکید بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در سالجاری، گفت: همه دستگاه‌ها و کارگروه‌ها باید تلاش کنند تا نمایشگاه دستاورد‌های هفته پژوهش و فناوری در استان با کیفیت هرچه بیشتر برگزار شود.

او بیان کرد: در شرایط اقتصادی امروز، باید تلاش کنیم تا با کمترین هزینه‌ها، بیشترین بهره‌وری را در هفته پژوهش و فناوری داشته باشیم.

 کریمی تأکید کرد: در راستای ارتقای کیفیت نمایشگاه دستاورد‌های هفته پژوهش و فناوری، کمیته ارزیابی و مستندسازی نمایشگاه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایجاد شود دستگاه‌هایی نیز که در برگزاری نمایشگاه مشارکت نداشته باشند به استاندار  اعلام می‌کنیم.


انتهای  پیام/ز


برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هفته پژوهش و فناوری در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار