نامزدهای احتمالی جانشینی ابوبکر بغدادی چه کسانی هستند؟

برخی منابع خبری اعلام کردند ابوعبدالرحمن الجزراوی و ابوعثمان الفرنسی نامزد‌های احتمالی برای جانشینی ابوبکر بغدادی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابعی به المیادین اعلام کردند که بر اساس ارزیابی‌های امنیتی ابوعبدالرحمن الجزراوی و ابوعثمان الفرنسی نامزد‌های احتمالی برای جانشینی ابوبکر بغدادی هستند.

ساعاتی پیش نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام نظامی آمریکا مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفت.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد سرکرده اصلی تروریست‌های داعش کشته شده و قرار است رئیس‌جمهور آمریکا در این زمینه بیانیه‌ای صادر کند.

برخی رسانه‌ها مدعی‌اند که ابوبکر بغدادی با حمله نیرو‌های ویژه آمریکا به کاروان داعش در ادلب، کمربند انتحاری خود را منفجر کرده و به هلاکت رسیده است. تصور می‌شود دو همسر بغدادی هم در این انفجار کشته شده‌اند.

یک مقام بلندپایه پنتاگون مدعی شد جسد ابوبکر بغدادی در اختیار نیرو‌های آمریکایی است و آزمایش DNA هویت او را ثابت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
احتمالاترامپ میخواهدبااین کارها گذشته کثیف اوباما بنیامین و هیلاری نجس را پاک و تطهیر کند. یکی کشتن بغدادی فرماندهی مکتب تروریسم نوین یعنی داعش و دیگری هم احتمالا با برگزاری یک همه پرسی یا انتخابات قانونی منصفانه وعادلانه که میتواند احساس پدرانه و مسولیت پذیری و وفاداری خود را نسبت به داعش ابراز کرده و انتخاب سرکرده تروریسم نوین آخرالزمان را در کتاب گینتس به نام خود ثبت کند. بهرحال از ترامپ همان تراود که در ذات او و سایر آمریکایی وصهیونیستهاست. تبریک به ترامپ بزرگترین فعال حقوق بشر و منجی انسانها در تاریخ و برگزارکننده این رفراندوم که شخصا دلسوز این داعشی های مظلوم بدون سرپرست و سایه سر است و برای انتخاب یک سرکرده محبوب، خواب را برخودحرام کرده که زبانش لال و خدای ناکرده این تیم تروریستی محبوب اسراییلی-آمریکایی-عربستانی حتی برای یک لحظه هم که شده بی سروسامان و بی برنامه نمانند تا نقشه کشتاروترور مردم خاورمیانه را با نهایت دقت جهت تقرب به صهیونیستها طراحی و عملیاتی سازند.
خداروشکر...
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۸:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
به احتمال زیاد جانشین این موجود پلید جنایتکار کسی نیست جز " عثمان ابن بولتون " یا یکی مثل او.
آخرین اخبار