حرکت کاروان پیاده زائران امام رضا (ع) از تایباد و باخرز به مشهد

۱۲ کاروان متشکل از زائران شیعه و سنی حضرت امام رضا (ع) از تایباد و باخرز حرکت خود را به صورت متمرکز از فریمان به سوی مشهد آغاز کردند.

حرکت کاروان پیاده زائران امام رضا (ع) از تایباد و باخرز به سمت مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, حجت‌ الاسلام علی اصغر علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: هفت کاروان از تایباد و پنج کاروان از باخرز به سمت مشهد حرکت کردند.

او ادامه داد: تعداد اعضای این کاروان‌ها در مجموع بیش از هزار نفر هستند که ۱۵۰ نفر از آن‌ها بانوان روستای قلعه سرخ  باخرز و پل‌بند تایباد هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: وحدت امروز جهان اسلام و حضور گسترده اهل سنت در مراسم مختلف شیعیان نشان از یک‌ دلی و وفاق بین تمام آحاد جامعه اسلامی دارد که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان مسلمانان در سراسر جهان است.

حجت‌الاسلام علی پور افزود: ۱۲ روحانی از این دو شهرستان در طول مسیر، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و آداب زیارت را برای اعضای کاروان‌های پیاده ارائه می‌کنند.

او ادامه داد: اعضای این کاروان مسیر فریمان تا مشهد مقدس را در مدت زمان سه روز طی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: بیش از هزار بسته فرهنگی در بین زائران کاروان‌های پیاده این دو شهرستان توزیع می‌شود که برای هر بسته آموزشی و فرهنگی بیش از ۷۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام //ف.ک
 

پیاده روی زائران امام رضا(ع) به سمت مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار