اعلام منع آمد و شد در استان‌های بابِل و بغداد

دولت عراق در استان‌های بابِل و بغداد قانون منع آمد و شد اعلام کرد.

قانون منع آمد و شد در استان‌های بابِل و بغداد اعلام شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، در پی اعتراضات پراکنده مردم عراق در برخی از مناطق این کشور، دولت در دو استان بابِل و بغداد، قانون منع آمد و شد اعلام کرد.

یک منبع امنیتی عراق که نامش فاش نشده، اعلام کرد این قانون در استان بابل از ساعت ۱۹ امشب به وقت محلی آغاز و تا ساعت ۵ صبح فردا ادامه خواهد داشت. منبع امنیتی گفت که این قانون را کمیته امنیتی استان بابل وضع کرده است.

براساس این گزارش، قانون منع آمد و شد در بغداد هم وضع شده و این قانون از ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) تا ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه) در بغداد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
توصیه میشود نه تنها بصورت فیزیکی با ایجاد ایست و بازرسی دشمنان ملت شهیدپرور و غیور مردم عراق را از دشمنان و معاندان سرسخت مردم جدا سازید و تشخیص دهید بلکه تمام رسانه ها و شبکه های ماهواره ای اجاره ای معاند ملت و مسئولان دلسوز کشور عراق را نیز تحت منگنه قرار دهید چراکه:
دشمن اگر در جبهه فیزیکی و محسوس مقابل شما باشد دفع و تشخیص آن بسیار ساده تر است ولی وقتی نامحسوس و گسترده و جهانی علیه شما قیام میکند دفعش هزاران بار سخت تر خواهد شد........و شتر مطالبات به حق مردمی را چنان سوار خواهد شد و چنان هدایت خواهد کرد که هشت سال جنگ سوریه و سونامی این جنگ که وارد عراق شد دوباره از نو تکرار خواهد شد یعنی استیلا و سیطره دوباره مثلث شوم آمریکا-اسرائیل و عرب جاهلی وهابی و سلفی خود فروخته که همین دارو دسته اخیر قبله اول مسلمانان جهان را مجانی به آمریکا و اسرائیل فروختند.............
آخرین اخبار