کابل برای سومین روز در خاموشی به سر می برد

پایتخت افغانستان به دلیل تداوم عملیات ساخت دوباره پایه های دکل های برقی که در اثر یک حمله در سالنگ جنوبی توسط باج خواهان منفجر شده بود، برای سومین روز در خاموشی و تاریکی کامل به سر می برد.

کابل برای سومین روز در خاموشی به سر می بردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پایتخت افغانستان به دلیل تداوم عملیات ساخت دوباره پایه های دکل های برقی که در اثر یک حمله در سالنگ جنوبی توسط باج خواهان منفجر شده بود، برای سومین روز در خاموشی و تاریکی کامل به سر می برد.

شرکت برق برشنا اعلام کرد که پایه دکل های برقی که در روز ۱۵ میزان/ مهر ماه در سالنگ جنوبی منفجر شده بود، ساخته شده و برای برقراری اتصال سیم ها در  محل اصلی آن، برق کابل از دو  روز پیش به طور کامل قطع شده است.

کابل روز گذشته نیز به دلیل تکمیل نشدن تعمیرات کابل های برق در سالنگ،  صرفا برای چند ساعت در شب از برق حرارتی استفاده کرد.

برشنا  افزود:  عملیات اتصال سیم ها تکمیل نشده و قرار بود تا پاسی از شب گذشته خاتمه یابد. اما  برق برخی از مناطق شهر کابل ساعت یک بامداد وصل و ساعات ۵ صبح  دوباره قطع شد که این روند تاکنون در کابل ادامه داشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار