عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در گفت‌وگو با بشگاه خبرنگاران جوان؛

رکورد‌های بازیکنان بهتر شده است/ به دنبال تکرار افتخارات گذشته ایم، اما امسال کار دشوارتری داریم

پالیزبان گفت: برخلاف گذشته که تفاوت زیادی میان رکورد نفر اول و دوم وجود داشت، در حال حاضر فاصله چندانی میان رکورد‌ها نیست.

محمد صالح پالیزبان عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تا پیش از اعزام به مسابقات آسیایی تایلند اردوی آماده سازی ما ادامه خواهد داشت و در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

ملی پوش کامپوند کشورمان درباره پوست اندازی در تیم ملی کامپوند و دعوت نفرات جوان به این تیم گفت: در رکورد گیری‌هایی که در مسابقات انتخابی تیم ملی انجام شد، بازیکنان جوان توانستند رکورد‌های خوبی به ثبت برسانند و خودشان را به تیم ملی تحمیل کردند؛ بنابراین ناخواسته در تیم ملی جوانگرایی صورت گرفت و این گونه نبود که حتما کادرفنی بخواهد برای مسابقات پیش رو از بازیکنان جوان‌تر استفاده کند.


بیشتر بخوانید: کاکوش طلایی شد و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را گرفت


پالیزبان در واکنش به این که تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات آسیایی هیچ اردویی در خارج از کشور برگزار نمی‌کند گفت: مسلما اگر پیش از اعزام به مسابقات آسیایی تایلند بتوانیم با تیم‌های دیگر بازی تدارکاتی برگزار کنیم یا اردوی برون مرزی داشته باشیم، با شرایط مناسب تری در مسابقات آسیایی حاضر خواهیم شد، اما متاسفانه به دلیل وضعیت مالی امکان اعزام به اردوی خارج از کشور نداریم.

او افزود: اردو‌های ما همیشه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این موضوع کار ما را دشوار‌تر می‌کند. اگر بتوانیم در شهرستان‌ها و کشور‌های خارجی اردو برگزار کنیم شرایطمان بهتر می‌شود. با توجه به این که مسابقات در فضای باز برگزار می‌شود، اردو در شهرستان‌ها و کشور‌های خارجی ما را با شرایط آب و هوایی گوناگون آشنا می‌کند و می‌توانیم با آمادگی بهتری به مسابقات برویم. این که هر روز از صبح تا بعد از ظهر در یک مکان مشخص تمرین می‌کنیم باعث تمرین زدگی می‌شود اما به هر حال سعی می‌کنیم با این موضوع کنار بیاییم. خوشبختانه امکانات خوبی در اردو‌ها برای ما فراهم شده است و در بحث تغذیه و خوابگاه امکانات خوبی داریم و از شرایط راضی هستیم.


بیشتر بخوانید: افتتاح آکادمی بین المللی تیراندازی با کمان در حضور وزیر ورزش


کماندار کشورمان درباره رقابت در تیم ملی عنوان کرد: در گذشته عملکرد بازیکنان کمی نوسان داشت اما اکنون اینطور نیست و تمامی بازیکنان رکورد‌های خوبی می‌زنند و بر خلاف گذشته که رکورد نفر اول با نفر دوم اختلاف زیادی داشت، اکنون فاصله چندانی میان رکورد‌ها نیست و شاید اختلاف در حد ۲، ۳ نمره باشد. این موضوع در بهبود عملکرد ما تاثیر بسزایی دارد، زیرا وقتی تمام اعضای تیم با یکدیگر یک دست باشند، شانس موفقیت تیم در مسابقات بیشتر می‌شود.

پالیزبان در پاسخ به این که اصلی‌ترین رقبای ایران در مسابقات آسیایی تایلند کدام تیم‌ها هستند اظهار داشت: در تایلند باید با حریفانی رقابت کنیم که علاوه بر مسابقات آسیایی در مسابقات جهانی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. تیم‌هایی مانند کره جنوبی، هند، چین تایپه و مالزی در کامپوند صاحب نام هستند و جدی‌ترین رقبای ما به شمار می‌آیند.


بیشتر بخوانید: افت کامپوند مربوط به ۴ سال گذشته است/ برای اعزام به مسابقات خارج از کشور ریکرو در اولویت است


او در پایان افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات آسیایی تایلند افتخارات گذشته را تکرار کنیم، اما به دلیل محدودیت‌های مالی نسبت به سال‌های گذشته کار سخت تری داریم و با توجه به تجهیزات و اردو‌هایی که برگزار می‌شود، آمادگی کامل نداریم، اما تلاش می‌کنیم تا در روز مسابقات بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیراندازی با کمان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار