نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسئله وحدت در بین مردم در کنار رضایت مردمی از عملکرد پدافند غیر عامل دو رکن اساسی است

آیت الله شاهچراغی گفت: مسئله وحدت در بین مردم در کنار رضایت مردمی از عملکرد شما دو رکن اساسی است که باید مهم شمرده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در دیدار مدیرکل و پرسنل پدافند غیر عامل استان سمنان با او با بیان اینکه پدافند غیر عامل در بین مردم جامعه ناشناخته است گفت: نیاز است کار شما و عملکرد‌های شما بیشتر برای مردم بازگو شود.

او با بیان اینکه کار شما منحصر به دشمن خارجی نیست افزود: همه تهدیداتی که در جامعه دیده نمی‌شود در حوزه کاری شما جای گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مَثَل کار شما در جامعه مَثَل تقوا در دین است و این یعنی پدافند غیر عامری کاری برای جلوگیری از خطرات و تهدیدات قبل از به وقوع پیوستن است که کاری ارزشمند است.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مسئله وحدت در بین مردم در کنار رضایت مردمی از عملکرد شما دو رکن اساسی است که باید مهم شمرده شود.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان افزود: خط ولایت اصلی‌ترین راه برای رسیدن به سعادت است و همه عملکرد شما در دستگاه مربوطه باید در این راه همانند گذشته قرار گیرد.

ایرج کارخایی مدیر کل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: ۳۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته پدافند غیرعامل با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا می‌شود.

او افزود: اجرای ۵۰ رزمایش پدافند غیرعامل در نقاط مختلف استان سمنان در این هفته برنامه‌ریزی شد.

کارخایی به ضرورت شناخت جامعه و افزایش مشارکت مردمی در پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: گفتمان‌سازی پدافند غیرعامل به‌منظور افزایش شناخت و مشارک مردم در بخش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه برای ایجاد یک باور عمومی که پدافند غیرعامل یک ضرورت است، از اهداف برنامه‌های این هفته است.

او با اشاره به تغییر ماهیت تهدید‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: این تهدید‌ها از عامل نظامی به رویکرد‌های علمی و فناورانه تغییر ماهیت داد که مقابله با آن‌ها نیازمند راهبرد‌های پژوهشی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان یادآور شد: مهم‌ترین تهدید پدافند غیرعامل در استان با توجه به استقرار سمنان در چهارراه ارتباطی غرب به شرق و شمال به جنوب کشور، محور واردات و صادرات کالا و مهاجرت پرندگان، از نوع تهدید زیستی است.

انتهای پیام / م

ضرورت آشنایی مردم با عملکرد پدافند غیر عامل 

برچسب ها: صادرات ، اخبار ساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.