رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد؛

حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری معنا دار و هدف دار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام روحی، رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در نشست با خبرنگاران گفت: امسال حضور اقشار مختلف در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت ویژه ای دارد و در شرایطی مراسم ۱۳ آبان را برگزار می کنیم که این شرایط در دنیا و منطقه منحصر به فرد است.

او افزود: یکی از شرایط ویژه امسال همزمان شدن با آغاز تحریم هاست سال گذشته آمریکا تحریم های خودش را علیه ملت ایران تشدید کرد و فضا را از همه جهات برای ایران محدود کردند هر چند که اعتقاد ما بر این است که تحریمها از ابتدای انقلاب شروع شده و هر چه جلوتر می رویم ترین ها هم بیشتر می شود و حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان خواهد داد که تحریم ها تاثیری بر مردم نداشته و مردم همچنان حامی جمهوری اسلامی خواهند بود.

حچت الاسلام روحی گفت: رسانه های بیگانه امروز اذعان دارند که تحریم هاست که ایران را متحد کرده و این همنوایی و هم صدایی معلول تحریم هاست و خود به این نتیجه رسیدند که باید راهی متفاوت از قبل را پیش بگیرند.

رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افرود: از جمله عواملی که اهمیت ۱۳ آبان امسال را بیشتر کرده شرایط منطقه ای است، شرایط منطقه ای ایجاب می کند که استکبار ستیزی هر چه منسجم تر در کشورهایی که عضو جبهه مقاومت هستند صورت بگیرد مثل سوریه و عراق که با پیدایش داعش و النصر به دنبال این بودند دو متحد ایران را از پا در بیاورند.

او گفت : آمریکا در هر جا حضور داشته باشد جزء شیطنت و براندازی خاصیت دیگری ندارد و این پیام را می توان در ۱۳ آبان نشان داد.

حجت الاسلام روحی با اشاره به شعار امسال که استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکاست افزود: حضور همه اقشار مختلف در سنین مختلف اعلام این شعار به جهانیان خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

راهپیمایی سیزده آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.