باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

سلبریتی‌هایی که کرم‌های تقلبی تبلیغ می‌کنند/ عوارض هولناک محصولات زیبایی ماهواره‌ای

به تازگی برخی سلبریتی‌ها اقدام به تبلیغات کرم‌های زیبایی در فضای مجازی می‌کنند که این محصولات تقلبی عوارض جدی دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، «کرم دور چشم برای رفع تیرگی‌»،« با این کرم دور چشم پوستی زیبا و صاف داشته باشید» اینها تبلیغات دروغ و فریبنده در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای است که به دست برخی سلبریتی‌ها انجام می‌شود.

متاسفانه برخی افراد به ویژه خانم‌ها گول تبلیغات این سلبریتی‌ها را می‌خوردند و گرفتار عوارض جبران ناپذیر این کرم‌های زیبایی می‌شوند.

شیوا یکی از افرادی است که گول این تبلغیات دروغین را خورده و گرفتار عوارض پوستی آن شده است.

جلیل نژاد

به گفته او پس از مشاهده تبلیغات سلبریتی‌ها ، کرم زیبایی را دور چشم خود خریداری می‌کند و پس از مدتی از مصرف گرفتار التهاب پوست دور چشم می‌شود و پس از مراجعه به متخصص پوست از تقلبی بودن کرم آگاه می‌شود.

پارمیدا نیز یکی دیگر از افرادی است که با مشاهده تبلیغ کرم زیبایی پوست در ماهواره و استفاده از آن گرفتار التهاب شدید پوستی شده است و مدت‌های طولانی کرم‌ها درمانی مصرف کرده است تا عوارض کرم تقلبی از بین برود.

 عوارض هولناک کرم‌های زیبایی ماهواره‌ای

امیر هوشنگ احسانی استاد علوم پزشکی تهران و متخصص پوست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان درباره عوارض کرم‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی که در فضای مجازی و شبکه های ماهواره‌ای تبلیغ می شود، اظهار کرد: به دلیل بالا رفتن قیمت کرم‌های آرایشی و بهداشتی،‌درمانی و زیبایی تقلب و کپی افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد تبلیغات زیبایی به دست سلبریتی‌ها هستیم در حالی که این افراد هیچ تخصصی ندارد و محصولات زیبایی را بدون هیچ پشتوانه علمی تبلیغ می‌کنند.

جلیل نژاد

گول تبلیغات دروغین سلبریتی‌ها را نخورید

این متخصص پوست و مو تصریح کرد: در موارد بسیاری شاهد آن هستیم که برخی افراد گول این تبلیغات دروغین سلبریتی‌ها را می‌خورند و اقدام به خرید محصول از شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی می‌کنند.

احسانی گفت: متاسفانه بسیاری از بیماران پس از خرید و استفاده از کرم‌های زیبایی ماهواره‌ای گرفتار عوارض جبران ناپذیری از جمله حساسیت‌های پوستی، خارش، قرمزی، پوسته ریزی، التهاب و  عفونت شده‌اند که مدت‌های طولانی فرد را گرفتار می‌کند و درمان طولانی مدتی نیاز دارد.

جلیل نژاد

تبلیغات اغواگرایانه در حوزه پزشکی جرم است

کیانوش جهان پور سخنگوی سازمان غذا و دارو در این باره گفت: متاسفانه سود جویان  از فناوری و شبکه‌های مجازی و سلبریتی‌ها استفاده می‌کنند تا به جامعه هدف بفهمانند که محصول دارای اثرات بسیاری است.

او ادامه داد: در موارد بسیاری شاهد آن هستیم که محصولاتی که قیمت کمی دارند با هزینه‌های بالاتر در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی به فروش می‌رسند و مردم به دلیل تبلیغ آن به دست سلبریتی‌ها گول این تبلیغات فریبنده را می‌خورند.

جهان پور تبلیغات اغواگرایانه را در حوزه پزشکی جرم دانست و گفت: با اینگونه تبلیغات دروغین به کمک دستگاه‌های نظارتی برخورد می‌شود.

علی محمد رجبی پلیس فتا اظهار کرد: فروش هرگونه اقلام پزشکی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر طبق قانون جرم است و با آن برخورد می‌شود.

او ادامه داد: سلبریتی‌ها و کسانی که تبلیغات دروغین انجام دهند تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

امید است که مردم با توجه به هشدارها و توصیه‌های پزشکان، متخصصان و مسئولان وزارت بهداشت محصولات زیبایی و کالاهای منطبق با سلامت را تنها از مراکز معتبر خریداری کنند تا گرفتار عواقب هولناک آن نشوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس کلیدری
۱۹:۰۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
وقتی یک املاکی میاد نقش یک مشاور بازی میکنه بیسوادی و بی اخلاقی هر روز بیشتر میشه.دیگه توقع هیچی رو نباید داشته باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
متاسفانه تبلیغات بازیگرای خودمون دست کمی از تبلیغات ماهواره ای نداره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بانو
۲۱:۳۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
هر کی بگه فلانی سنشو نشون نمیده دروغ میگه شاید بشه با کشیدن پوست چروکها و بپوشونیم ولی هر کی ببینه فکر میکنه ناقص الخلقه ایم چون پیری فقط پوست نیست دستها راه رفتن شانه ها گردن همه پیریرو نشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
باسلام خب تورسانه ها بگید ملت گول نخورند برای ضد چروک دو هفته ای سیب زمینی نازک برش بزنید ویاخیار موقعی که میخواهید استراحت کنید زیر چشم وصورت بگذارید نیم ساعت که موند ابر سانی خیلی عالی به پوست داره من انجام دادم بااینکه 52سال دارم اما صورتم چروک نداره هر چندماه دوهفته ای انجام میدهم یابا روغن زیتون صورت را ماساز میدهم
Canada
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
تمام تبلیغات ارایشی دورع محص است فقط ممکنه برای یک مدت کوتاه چروک ها زیر ارایش پنهان شوند .هی باید چند دور کرم بزنید تا چروک ها اون زیر بماند .حالا هر کس که تبلیع کند .دورع میگویند .خودشون استفاده نمیکنند .پست و خبیث ایند .فقط بفکر پر کردن جیب خود .از مردم بدون تحقیق مایه میگذارند
Canada
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
گول این ها را نخورید .خوذشون الکی میگویند استفاده میکنیم .مگر زمان قدیم خانمها ارایش میکردند .پوست خوب و شفافی داشتند .
Canada
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
چرا خانمها تحقیق نمیکنند که اثرات چانبی این لوازم آرایش را
مقصر خودشون هستند .این جماعت فرصت طلب و پول پرست بفکر پر کردن حیب شون هستند .شماها چرا بهشون اعتماد میکنید تا خدای نکرده سرطان جگر بگیرید .تحقیق .تحقیق
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
سلام
پولش برلی اوناست.
عوارض و بیماری و بدبختی اون برای ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بازهم سلبرتی های بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بله خود من هم گول اینها را خوردم برای یک محصول آن هم رفع دائمی چین و چروک پوست خوب که نشد پوستم را خیلی خراب کرد خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
انشاالله که خداوند متعال همه مونو به راه راست هدایت بکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
برای خوشگل شدن قبل از سیرشدن دست از غذا بکشید. شبا به صورتتون روغن بمالید. روزی چندبار صورتتونو با آب خالی بشورید. گاهی هم گلاب بزنید به صورتتون. سراغ لوازم ارایشی نرید همه اش ضرره
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۰۰:۰۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
بدون داشتن اطلاعات کافی راهنمایی نکنید. روغن برای پوست چرب یا مستعد جوش خوب نیست. گلاب هم باید اصل باشه وگرنه این گلاب توی بازار پوست رو تیره میکنه و باعث جوش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
وای وای
Germany
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
باید ازشون شکایت کننین تا درس عبرتی باشه برای اوتها
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۲:۱۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
اگه جرمه چرا شکایت نمی کنین. شماره کسی که می فروشه هست.اسم و رسم اون سلبریتی هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
واقعا . آخه این پول حلاله دیگه . روزی صد بار میگی باورتون میشه من بوتاکس نکردم .تا کرم و زدم پوستم سفت شد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بوتاکس پوست را سفت نمیکنه چروک را باز میکنه انهم موقت. پوست حالت بی حسی میگیره چروک نمیشه کرم چروک سطحی را از بین میبره وگرنه چروک عمیق را برطرف نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
روغنای طبیعی مثل روغن زیتون ، روغن هسته انگور و انار ، روغن رز ، روغن ارگان و خیلیای دیگه کم کم پوست صورت رو به صورت طبیعی سفت و صاف و قشنگ میکنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
اینا درست نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
این سلبرتی ها برای پول همه کار میکنند .این که چیزی نیست.عده ای بی هنر و بیسواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
امروز در بزرگراه دیدم تبلیغ پودر لباسشویی کنارش یک خانم بازیگر . مسخره بود ایشان چطور میتونه وسیله تبلیغ بشه
آخرین اخبار