آمریکا رو به افول است /امروز ملت ایران صاحب دولت مقاومت است

نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروز ملت ایران صاحب دولت مقاومت است و در مقابل آمریکا مصمم‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجه الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امروز در جمع راهپیمایان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: امروز ملت ایران صاحب دولت مقاومت ، سیاست ، فکر و برنامه ریزی است و در مقابل آمریکا مصمم‌تر شده است.

او افزود: ملت ایران زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کرد، ایستاد، مبارزه کرد، تهدید‌ها و سختی‌ها را پذیرفت تا در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

حجه الاسلام شیرازی گفت: امروز قدرت آمریکا رو به افول است و نه تنها در ایران بلکه در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن، پاکستان و نیجریه و برخی دیگر از کشور‌ها هیچ توان و قدرتی ندارد.

او تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز فکر می کنند برای انتقام از شکست‌های خود می‌توانند در عراق، سوریه و لبنان فتنه انگیزی کنند، اما توطئه آنان در این کشور‌ها رو به شکست است.

نقشه‌های شوم  آمریکا علیه ایران نقش  برآب شد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی عظیم و درسی بزرگ برای دشمنان دانست و گفت: با تسخیر لانه جاسوسی که کانونی برای نفوذ، کودتا و برنامه ریزی علیه کشور ایران بود همه نقشه‌های آمریکا نقش برآب شد.

او افزود: ملتی که سالهاذ دشمن نتوانست انقلابی گری را از او بگیرد پر شور‌تر از سال‌های دفاع مقدس در عراق و سوریه وارد مبارزه با داعش شد و با همه سختی‌ها و مشکلات بر دشمن پیروز شد.

حجه الاسلام شیرازی ادامه داد: ملت ایران میداند که آمریکا‌ی امروز آمریکای ۲۰ سال، ۱۰ سال و حتی دو سال قبل هم نیست، در حالی که هر چه به جلو میرویم ملت ما محکم تر، مقاوم‌تر و در مسیر پیمودن حرکت این انقلاب مصمم‌تر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس  افزود: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تاکنون می خواستند راه انبیای الهی، اسلام و حرکت انقلابی ملت بزرگ ایران را متوقف کنند، اما هیچ گاه به اهداف خود نرسیدند.

حجه الاسلام شیرازی گفت: حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان به دشمنان اعلام می کند این ملت در مقابل استکبار جهانی بر اساس دستورات دین و قرآن، پیامبر، ائمه و ولی فقیه زمان خود ایستاده است و این ایستادگی تا سست شدن پایه‌های ظلم و استکبار جهانی و نابودی سردمداران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار