رفتار امام خمینی(ره) در قبال کارکنان زن سفارت آمریکا

به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم آبان‌ماه، کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر رهبر انقلاب، مطلبی با عنوان "رفتار امام خمینی(ره) در قبال کارکنان زن سفارت آمریکا" منتشر کرد.

امام خمینیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سیزدهم آبان‌ماه و مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا در تهران) بود؛ روزی که در تقویم رسمی کشورمان با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید:  مصباح نُه | شاه‌کلید معرفت + عکس


به همین مناسبت، کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر رهبر انقلاب، مطلبی با عنوان "رفتار امام خمینی(ره) در قبال کارکنان زن سفارت آمریکا" منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

رفتار حضرت امام در قبال کارکنان زن سفارت آمریکا

دو هفته پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام، به امر امام خمینی، گروگان‏های زن و سیاه‏پوست آمریکایی، در ۲۷ آبان ۱۳۵۸ آزاد شدند.

حضرت امام خمینی (ره) با این اعتقاد که زنان و سیاهپوستان آمریکایی، در اصل در ردیف مستضعفان جامعه آمریکایی هستند و ناخواسته به چنین مأموریت‏هایی اعزام می‏شوند، دستور آزادی آنان را صادر فرمودند.

حضرت امام در پیام خود مورخ ۲۶ آبان ۱۳۵۸، از دانشجویان خواستند این افراد که جاسوسی آنان ثبت نشده باشد به وزارت امور خارجه تحویل دهند و فوراً از ایران خارج نمایند.

تصاویری از بانوان دانشجو به همراه کارکنان زن سفارت آمریکا در طول ۴۴۴ روز خشم انقلابی ملت ایران علیه ابرقدرت دسیسه‌گر

امام خمینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار