سید جلال: نکونام تیم خوبی دارد/ با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می‌شود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: جواد نکونام تیم خوبی ساخته است و بابت آن به او تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: بازی خیلی سختی بود و به جواد نکونام بابت تیم بسیار خوبی که دارد تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند و یک پیروزی خوب به دست آوردیم.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: باید تمرکز لازم برای بازی مقابل عراق را داشته باشیم/ هواداران فولاد امروز برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند


او در مورد شعار‌های نامتعارف در برخی ورزشگاه‌های کشور گفت: امیدوارم این مسائل تمام شود. از این اتفاقات لذت نمی‌بریم و ما هم خیلی نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم. امیدوارم به این اتفاقات رسیدگی شود و فکر می‌کنم کمیته‌های اخلاق و انضباطی، راه اشتباهی را دنبال می‌کنند. آن‌ها با دقت بیشتری می‌توانند موضوع را بررسی و آن را حل کنند.

کاپیتان پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه محرومیت هواداران سایر تیم‌ها بر خلاف استقلال و پرسپولیس بخشیده می‌شود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می‌شود. امیدوارم اینگونه نباشد و هر تیمی تخلف می‌کند، باید با او برخورد شود. وقتی با سایر تیم‌ها این کار را نمی‌کنند، شرایط ورزشگاه‌ها بدتر هم می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات سید جلال پس از دیدار با فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار