دبیر هیات جودو البرزخبرداد؛

خانه جودو برای جودوکاران البرزی وجود ندارد

دبیر هیات جودو البرزگفت: علت اینکه ششمین استان در این رشته ورزشی هستیم این است که خانه جودو در البرز وجود ندارد و درحال تاسیس می باشد .

برگزاری مسابقات استانی برای جودوکاران البرزی

مجید نور محمدی دبیر هیات جودو البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت:درسطح استان البرز ۲۲ باشگاه برای ورزش جودو ، وجود دارد که ۴ باشگاہ فعال آن  به بانوان اختصاص داده شده  و ۱۸ باشگاه نیز به  آقایان تعلق گرفته است.

او افزود : جمعیت جودوکاران در البرز حدودپنج هزاروسیصدنفر است که  از این میان جمعیت بانوان جودوکار ۱۵۰ نفرمی باشد.

نور محمدی ادامه  داد: مسابقات استانی برای انتخاب قهرمانی کشور در استان البرز برگزار می شود  و تمام رده های سنی  آقایان و بانوان  در این مسابقات شرکت می‌کنند.
نور محمدی با اشاره به اینکه در مسابقات کشوری، جودوکاران سال گذشته در ردہ سنی جوانان و نوجوانان مقام آوردند گفت : امسال نتوانستیم در ردہ سنی نوجوانان مقامی کسب کنیم،ولی در ردہ سنی جوانان در مسابقات کشوری  اعزام خواهیم داشت که امیدوار هستیم ورزشکاران مقام کسب کنند.

او  ادامه داد:استان البرز جزء  ۶ استان برتر در رشته جودو می باشد  و علت اینکه ششمین استان در این رشته ورزشی هستیم این است که خانه جودو در البرز وجود ندارد و درحال تاسیس می باشد .

 نور محمدی گفت: نماینده های تیم ملی در بخش آقایان در ردہ سنی بزرگسال علی رضا خجسته و جوانان  مهدی صفدری و نوجوان مجتبی اسماعیلی حضور دارند و در بخش بانوان نیز  در ردہ سنی جوانان شکوره آذری عضو تیم ملی می باشند.

او افزود: محمدرضا صدیقی، عضو تیم ملی در رده سنی بزرگسالان؛ علیرضاخجسته و ستاره ذولفقاری، عضو تیم ملی در رده سنی نوجوانان هستند و حسین خاره و کیارش چالکی نیز  در رده سنی نوجوانان به تیم ملی دعوت شده اند.

انتهای پیام/ر.و

برگزاری مسابقات استانی برای جودوکاران البرزی

 

برچسب ها: ورزش ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza madani
۱۳:۲۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
Alireza madani
۱۳:۲۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
بهتره یه فکری بکنید برای این مشکل