مشکلات لغو پروازهای شرکت‌های ایرانی به رم و میلان برای مردم + فیلم

تداوم مشکلات بانکی و مالی ناشی از سیاست‌های خصمانه آمریکا ضد ایران و انفعال دولت ایتالیا، موجب مشکلات زیادی شده است.

سیاست‌های خصمانه ضد ایرانی آمریکا و انفعال ایتالیا + فیلممشکلات لغو پروازهای شرکت‌های ایرانی به رم و میلان برای مردم + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان هواپیمایی کشوری ایتالیا اعلام کرد پرواز‌های مستقیم ماهان ایر به شهر‌های رم و میلان، فقط تا ۱۵ دسامبر آینده (۲۴ آذر) برقرار خواهد بود. انفعال دولت ایتالیا، خسارت‌های زیادی را به شرکت‌های ایتالیایی وارد کرده است.

در همین حال شرکت هواپیمایی ایران ایر یک سال پیش، پس از گذشت بیش از نیم قرن، پرواز در مسیر تهران-رم-تهران را به طور ناگهانی پرواز مستقیم خود را به پایتخت ایتالیا لغو کرد.

البته قطع پرواز‌های ایران ایر به رم ربط چندانی به آمریکا و یا ایتالیا نداشته و بر اساس تصمیم مسئولان هما اتخاذ شد که موجب ناخرسندی ایرانیان ساکن مرکز و جنوب ایتالیا شده است.

از سوی دیگر به گفته کارشناسان، قطع پرواز‌های روزانه الیتالیا، بزرگترین شرکت هواپیمایی ایتالیا به ایران که از حدود یک سال پیش تحت فشار آمریکا صورت گرفت، می‌توانست فرصتی طلایی برای هما به منظور جذب مسافران آن باشد که تا به امروز تحقق نیافته است.


بیشتر بخوانید: شبکه ورزش سیما، برنده جایزه ویژه جشنواره جهانی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ورزشی میلان ایتالیا + فیلم 


انتهای پیام/
 

سیاست‌های خصمانه ضد ایرانی آمریکا و انفعال ایتالیا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
ببین ما محکم و استوار ایستاده ایم حتی اگر همه چیز را با این تحریمها از دست بدیم ایستاده ایم اصلا ما برای این دنیا آفریده نشدیم اینا نمی فهمنداصلا استفاده راحت و بی دردسر از نعمات خدا برای ما نیست اونا هم اگه این کارها را نکنند همینجا اختلاسگران خودشون اقدام میکنند ببین طرف میخاسته چکار کنه که مثلا ۴۰ میلیارد رشوه داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
پروازهای استانی و فرودگاههای استانی بیشتر رونق بگیرند.
آخرین اخبار