وحدت عاملی برای عقب نشینی دشمن است

عقب‌نشینی در مقابل خواست‌های دشمنان، موجب جری‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

وحدت عاملی برای عقب نشینی دشمن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز تمام تلاش آمریکا برای نفوذ به کشورمان است، گفت: آمریکا امروز تلاش دارد به هر نحو ممکن به خواسته خود برسد، اما اگر کوتاهی شود و عقب‌نشینی کنیم آنها جری‌تر خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا صراحتا اعلام می‌کند که هدف ما از حضور در سوریه نفت این کشور است، گفت: دشمن همه زیر ساخت‌های عراق را از بین برد، اما هرگز میادین و چاه‌های نفت این کشور آسیب ندید.
امام جمعه زنجان با اشاره به 20 آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران است، افزود: امروز به برکت خون این شهید بزرگوار است که ما اعلام می‌کنیم که موشک‌های نقطه زدن داریم و هراسی هم از دشمنان نداریم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان در روز 12 آبان تصریح کرد: ایشان فرمودند که این کشور متعلق به جوانان است.
امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد دشمنی با آمریکا گفت: قبل از انقلاب دولت ملی با تکیه بر آمریکا تلاش داشت به موفقیت برسد در حالی که آمریکا با کودتا این دولت را هم برکنار کرد و نشان داد که نمی‌شود به این کشور تکیه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه 28 مرداد آغاز علنی دشمنی آمریکا با ملت ایران است، ادامه داد: دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری و با انواع شرارت‌ها به دنبال ضربه زدن به کشورمان است.
امام جمعه زنجان همچنین از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: از سوی خداوند متعال وعده داده شده است که فردی خواهد آمد و عدل و داد را در زمین جاری خواهد کرد
امام جمعه زنجان با بیان اینکه 12 ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم صلی الله است و بر اساس قول علمای شیعه 17 ربیع‌الاول است، گفت: دشمنان تلاش داشتند تا از این چند روز فاصله به عنوان وسیله اختلاف بین شیعه و سنی استفاده کنند که با روشنگری امام راحل و مقام معظم رهبری این جشن‌ها در قالب هفته وحدت گرامی داشته می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه اصولی که مقام معظم رهبری در طول 30 سال گذشته تبیین کرده‌اند زمینه‌ساز وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی است، ادامه داد: تنها باید بر مشترکات خود تاکید کنیم و اجازه ندهیم تا دشمنان از برخی مسائل در راستای اختلاف افکنی استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

اتحاد گفتمان رایج در جهان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.