فرماندار ملایر؛

سهمیه گازمایع جوابگوی نیمی از شهرستان است

فرماندار ملایرگفت: سهمیه گاز مایع شهرستان از ‏روزانه ۲۰ تن به ۱۰ تن کاهش یافته است .

سهمیه گازمایع جوابگوی نیمی از شهرستان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت اله ولدی، فرماندار ملایر در شورای اداری این شهرستان گفت: در ایام شیره پزی برای تأمین گاز مایع شهرستان با مشکل مواجه شدیم و اکنون هم با توجه به آغاز فصا سرما و افزایش ایزوگام کاری ساختمان ها با مشکل مواجه هستیم  بنابراین انتظار داریم سهمیه مورد نیاز گاز مایع  به  شهرستان اختصاص یابد.

او از کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا وظایفی را که به منظور تحقق سند توسعه این شهرستان برعهده دارند، عملیاتی کرده و تلاش خود را در طول شش ماهه دوم سال مضاعف کنند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه طی سال‌های گذشته حق ملایر به عنوان فرمانداری ویژه در بسیاری از حوزه‌ها ادا نشده است، ادامه داد: با تلاش‌های مضاعف و شبانه روزی باید عقب افتادگی گذشته این شهرستان را جبران کنیم.

معاون استاندار همدان از اجرای کند طرح تکمیل ۹ کیلومتری جاده چهارخطه سامن- بروجرد گلایه کرد و افزود: قرار بود این طرح تا پایان مهر امسال به پایان برسد، اما به تعهدات در این زمینه عمل نشده است.

ولدی  در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت : به‌ کسانی که قصد حضور در عرصه نامزدی انتخابات را دارند توصیه می‌شود به خطوط قرمز توجه کنند.

او ورود هزینه‌های خارج از عرف و غیر معقول را  «خط قرمز» انتخابات دانست و افزود : بحث قومیتی، مطالبات افراطی تقسیمات مناطق و منابع مالی سه خط قرمز در انتخابات هستند و هر کسی که در این سه بخش از خطوط قرمز عبور کند با او برابر قانون  برخورد می‌شود.

فرماندار ملایر در ادامه با بیان اینکه دولت در سال ۹۸ با تمام مشکلات اقتصادی و تحریم ها، توجه ویژه‌ای به روستا‌ها داشته است، اظهار کرد: با وفاق و همدلی خوبی که در استان و شهرستان ملایر وجود دارد، بحث توسعه همه جانبه روستا‌ها به خوبی دیده شده و عملکرد دولت در این زمینه مثبت است.

انتهای پیام/ب

داوطلبان انتخابات مجلس باید به خطوط قرمز توجه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.