دستگیری نزاع کنندگان قهوه خانه نبرد

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۷ شرور در محله نبرد، خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری گفت: ساعت ۲۱:۰۰ هفدهم آبان ماه طی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی، خبری مبنی بر اینکه هفت جوان با تخریب شیشه‌های قهوه خانه‌ای و درگیری با سایر شهروندان در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی هستند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کلانتری ۱۳۲ نبرد به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: گشت انتظامی کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و ضمن تایید صحت خبر، مشاهده کردند که ۳ تن از این افراد شرور وارد قهوه خانه‌ای شدند و با جدا کردن دستگاه ضبط تصاویر، آن را به پشت بامی پرتاب و از محل گریختند و به دنبال آن‌ها ۴ شرور دیگر نیز متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیات تعقیب و گریز، هر سه متهم فراری، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: در پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه ۴ متهم دیگر نیز شناسایی و با دستور قضائی روز گذشته هر ۴ شرور نیز در مخفیگاهشان در عملیات‌های مستقل و مجزا دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: عربده کش دورود دستگیر شد/ پلیس: دستگیری این شرور مردم را بسیار خوشحال کرد


تیموری در خصوص اظهارات متهمان گفت: متهمان در تحقیقات اولیه بیان داشتند: تولد ۱۵ سالکی یکی از دوستانمان بود که برای قدرتنمایی و خوشگذرانی به خیابان مراجعه کردیم و شروع به عربده کشی کردیم که در همین هنگانم چرخ موتورسواری به پای یکی از ما برخورد و بدین ترتیب درگیری آغاز شد.

کلانتر محله نبرد ابراز داشت: افراد شرور پیش‌تر نیز با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند که با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
تولد ۱۵ سالگی!!!!!
بچه دیگه میاد عربده کشی واسه مردم تو خیابون
آخرین اخبار