نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

تحریم جمعیت هلال احمر جنایت بزرگی در حق انسانیت است/مشکلی برای تامین دارو در جمعیت هلال احمر وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: مشکلی برای تامین دارو در این جمعیت وجود ندارد و قادر به تامین دارو‌های مورد نیاز هستیم.

تحریم جمعیت هلال احمر جنایت بزرگی در حق انسانیت است/مشکلی برای تامین دارو در جمعیت هلال احمر وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دهمین گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور در مشهد گفت: گاهی به دارو‌های تک نسخه‌ای نیاز پیدا می‌کنیم که راه تامین آن را پیدا کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر سازمان امدادی و دارای وظیفه خدمت به انسان هاست، ادامه داد: تحریم جمعیت هلال احمر جنایت بزرگی در حق انسانیت است، اما با توجه به توان داخلی برای تولید دارو هم اکنون مشکلی در تامین داروی مورد نیاز عامه مردم نداریم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر درباره ساماندهی کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور گفت: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در جریان سیل امسال در مجموع ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است که در این راستا ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان اقلام سه گانه یخچال، گاز و تلویزیون را دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام معزی افزود: بقیه این مبلغ در هماهنگی و همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار شد برای تعمیر و ساخت مسکن خسارت دیدگان سیل هزینه شود که در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

او ادامه داد: برای کمک به سیل زدگان برنامه طراحی شده در جمعیت هلال احمر شامل اسکان اضطراری ظرف ۷۲ ساعت اولیه وقوع حادثه، در اختیار قرار دادن ۱۸ قلم کالا و ارائه کمک‌های لازم از جمله مواد غذایی، پوشاک و امثال آن برای یک ماه پس از حادثه است.

انتهای پیام//ف.ک
 

برای تامین دارو در جمعیت هلال احمر مشکلی وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.