دانش آموز آمریکایی که به طرز وحشیانه‌ای از معلمش کتک خورد + فیلم

صحنه‌ای تکان دهنده از حمله معلم به دانش آموز در ایالت «تگزاس» آمریکا، سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی شد.

دانش آموز آمریکایی که به طرز وحشیانه‌ای از معلمش کتک خورد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یک معلم آمریکایی به شکل بی‌رحمانه‌ای دانش آموز ۱۵ ساله را زیر مشت و لگد قرار داده است.

تیفانی شیدل لنکفورد ۳۲ ساله نام معلمی است که مدرسه کایل ایالت تگزاس آمریکا تدریس می‌کند. او در سال ۲۰۱۴ نیز به جرم خشونت با خانواده‌اش دادگاهی شد.

اکنون نیز در مدرسه به طرز وحشیانه‌ای به دانش آموز حمله می‌کند و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. دلیل این حمله هنوز مشخص نیست. اما در ویدئویی که توسط یکی از دانش آموزان گرفته شده، نشان می‌دهد که در ابتدا معلم چندین مشت به صورت دانش آموز نشسته روی صندلی می‌کوبد و بعد او را از روی صندلی پرت می‌کند و در حالی که قربانی گریه می‌کند با لگد به سرش می‌زند و شروع به فریاد زدن می‌کند.

دانش آموزان دیگر که از این صحنه تکان دهنده شوکه شده بودند به سرعت به مدیریت اطلاع می‌دهند. بعد از انتشار این ویدئو در فضای مجازی، مدیریت مدرسه اعلام کرد که مجرم به اتهام حمله، بازداشت و از مدرسه نیز اخراج شده است.

دانش‌آموز ۱۵ ساله‌ای که مورد حمله قرار گرفته، به بیمارستان منتقل شده است و والدین او اقدامات لازم برای مجازات و دادگاهی کردن معلم را آغاز کردند.

دانش آموز آمریکایی که به طرز وحشیانه‌ای از معلمش کتک خورد+فیلم

دانش آموز آمریکایی که به طرز وحشیانه‌ای از معلمش کتک خورد+فیلم

انتهای پیام/


حمله وحشیانه معلم آمریکایی به دانش اموز

برچسب ها: دانش آموز ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۵۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
یک لحظه حس کردم دارم مسابقه کشتی کج تماشا می کنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
کشتی کج چیه؟
mma بود این