رئیس کل دادگستری اردبیل:

پرونده ۴ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در اردبیل بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از بررسی پرونده ۴ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در نهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان گفت: پرونده‌های چهار واحد تولیدی و سرمایه گذاری رسیدگی شده و دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات آنان صادر گردید.

او با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه ملت افزود: همه مسئولین و دست اندر کاران تکالیف قانونی و وظیفه شرعی دارند تا در جهت حمایت از این فعالیت‌های اقتصادی در کنار افسران اقتصادی باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تأکید کرد: مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در استان باید بزودی و در سریع‌ترین زمان ممکن به اجرا گذاشته شود.

عتباتی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست محترم قوه قضاییه در حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی اظهار داشت: دستگاه قضایی استان نیز با تمام ظرفیت خود برای رونق تولید و اقتصاد منطقه استفاده می‌کند تا روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تسهیل شود.

او گفت: الحمدالله همکاری و هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های دخیل در امر سرمایه گذاری و رونق بخشیدن به واحد‌های تولید و اشتغال در استان وجود دارد بنابراین باید تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد تا از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/ح

روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تسهیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.