مقیمی: قرعه کشی مجدد برای لیگ فوتسال بانوان کار درستی بود

ملی پوش تیم نامی نو اصفهان گفت: همه تیم‌ها راضی بودند که برای لیگ برتر فوتسال بانوان قرعه کشی مجددی انجام شود و کار سازمان لیگ درست بود.

مقیمی: قرعه کشی مجدد برای لیگ فوتسال بانوان کار درستی بود

نسترن مقیمی ملی پوش تیم نامی نو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه نیم فصل پویایی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر تیم‌های اول تا هشتم جدول مدعی صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها هستند، تیم ما در هفته‌های اول این فصل هماهنگی‌های لازم را نداشت و به همین خاطر امتیاز بازی‌ها را واگذار کرد، اما رفته رفته وضعیت ما بهتر شد و همین طور هم در نیم فصل بعدی به کارمان ادامه خواهیم داد.

او تصریح کرد: قرعه کشی مجدد به نفع لیگ و تیم ملی شد و ما نباید به حاشیه بریم، سازمان لیگ از تمامی تیم‌ها در این خصوص نظر خواست و تمامی باشگاه‌ها موافق با انجام قرعه کشی مجدد بودند. این اتفاق با رضایت و استقبال همگان صورت گرفته است.

مقیمی افزود: تیم‌ها در نیم فصل اول شناخت خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کردند و آنالیز خوبی برای نیم فصل دوم در اختیار دارند، باتوجه به اینکه نقل و انتقالات چندانی در لیگ فوتبال بانوان صورت نمی‌گیرد، تیم‌ها در نیم فصل دوم از نظر کیفی پیشرفت بیشتری می‌کنند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


ملی پوش فوتسال در ادامه گفت: باشگاه نامی نو مبلغی از قرارداد‌های ما را باتوجه به قول‌هایی که داده بود، پرداخت کرده است، اما متاسفانه هنوز یکسری تیم‌ها در لیگ مشکلات سخت مالی دارند، دلم برای بازیکنان این تیم‌ها می‌سوزد، چون با شرایط سختی مسابقات را سپری می‌کنند و گاهی حتی برای یک مسابقه راه دور نمی‌توانند با هواپیما سفر کنند.

مقیمی تصریح کرد: این یک اتفاق بد در فوتسال بانوان است که تیمی بدون حامی مالی بماند و مجبور به انصراف از ادامه مسابقات شود، اما سوای این اتفاقات ناپسند لیگ، حضور بازیکنان جوان و بومی در تیم‌های مختلف تاثیر مثبتی در رقابت‌ها به جا گذاشته است و امیدوارم این جوانان در آینده به تیم ملی کشورمان کمک شایانی کنند.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار