انجام بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: از آغاز امسال تاکنون بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی صورت گرفته است.

آغاز رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان از آغاز امسال تاکنون بیش از ۱۴۰۰ نوبت بازرسی و نظارت بهداشتی از مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی انجام دادند، که در این بازرسی‌ها ۵۸۷۸ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی کشف و ضبط و به علت غیر قابل مصرف بودن معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است.

او هدف از این بازدید‌ها و بازرسی‌های بهداشتی را بررسی کیفیت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی و رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی در مراکز عرضه دانست و افزود: در همین زمینه از آغاز امسال تا کنون ۵۰ مورد تخلف بهداشتی پس از شناسایی و تشکیل پرونده به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد از شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده تخلف شبکه دامپزشکی را مطلع کنند.

انتهای پیام/ج

 فرآورده خام دامی فاسد در مهاباد معدوم شد

برچسب ها: دامپزشکی ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.