حساب‌های هک شده کاربری خدمات ویدئویی دیزنی فروخته شد!

به دنبال راه اندازی خدمات پخش ویدئویی دیزنی پلاس توسط شرکت والت دیزنی، هکر‌ها به سرعت برای سرقت اطلاعات حساب‌های کاربری مشترکان آن اقدام کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  به دنبال حملات هکری به حساب‌های کاربری مشترکان خدمات دیزنی پلاس در آمریکا بسیاری از این حساب‌ها از دسترس خارج شد و فروش آن‌ها در بازار سیاه مجازی به قیمت‌های مختلف از ۳ تا ۱۱ دلار ادامه دارد.

فروش حساب‌های هک شده کاربری خدمات ویدئویی دیزنی

خدمات پخش ویدئوی انلاین شرکت دیزنی موسوم به دیزنی پلاس از هفته جاری راه اندازی شد. خدمات مذکور فعلا تنها در امریکا و کانادا و هلند در دسترس بوده و در عرض ۲۴ ساعت اول راه اندازی، بیش از ۱۰ میلیون نفر مشترک این خدمات شده اند.

دیزنی پلاس علیرغم آنکه زمان زیادی از راه اندازی آن نمی‌گذرد، چند بار با مشکلات فنی مواجه شد. بسیاری از کاربران گزارش کرده اند که قادر به مشاهده فیلم‌های سینمایی محبوب و برنامه‌های تلویزیونی مدنظرشان از این طریق نبوده اند.

در این میان، عده‌ای از کاربران هم از هک شدن حساب‌های خود در دیزنی پلاس خبر داده اند. به گفته آن‌ها بعد از هک شدن حساب‌های این افراد، کلمه عبور و آدرس ایمیل مورد استفاده در حساب‌های یادشده هم تغییر کرده است. بسیاری از این افراد با حضور در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: هک کردن ، والت دیزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.